Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.06.2008
• 02.06.2008
• 03.06.2008
• 04.06.2008
• 05.06.2008
• 06.06.2008
• 07.06.2008
• 08.06.2008
• 09.06.2008
• 10.06.2008
• 11.06.2008
• 12.06.2008
• 13.06.2008
 14.06.2008
• 15.06.2008
• 16.06.2008
• 17.06.2008
• 18.06.2008
• 19.06.2008
• 20.06.2008
• 21.06.2008
• 22.06.2008
• 23.06.2008
• 24.06.2008
• 25.06.2008
• 26.06.2008
• 27.06.2008
• 28.06.2008
• 29.06.2008
• 30.06.2008
   14.06.2008

14 червня 2008 року

Заупокійна субота.
Св. муч. Юстина, філософа, і тих, що з ним.

 

 

 

Святий Юстин та його учні

Юстин народився 100 року в Палестині. Він охоче вивчав філософію і скоро переконався, що вчення Ісуса Христа є єдино правильним. Св. Хрещення Юстин прийняв 130 року і після цього почав проповідувати Христову віру. Згодом помандрував до Рима через Малу Азію і Грецію. 165 року Юстина і його сімох учнів ув'язнили і після бичувань їм відрубали голови.

Юстин був першим церковним письменником і найвизначнішим апологетом Церкви в II ст., який сміливо обороняв Христову віру перед поганами та юдеями. Найбільш відомим його твором є "Апологія", в якій він домагався, щоб християн не засуджували за саму назву "християнин". Належав до т. зв. Апостольських Отців Церкви.

 

На початок 

 

 

Діяння святих апостолів 28, 1-31

В тих днях, врятувавшися, ми довідалися, що острів зветься Мальта. Тубільці поводилися з нами з неабиякою ласкавістю: вони нас прийняли, розклавши багаття, бо йшов дощ і було холодно. Коли ж Павло назбирав жмут хмизу і поклав на вогонь, гадюка від жару вилізла та вчепилася до його руки. Як побачили тубільці, що гадюка звисає з його руки, заговорили між собою: Цей чоловік мусить бути вбивця; він урятувався від моря, але помста не дає йому жити. Він же, скинувши гадюку у вогонь, не зазнав ніякого лиха. Вони гадали, що він спухне, або впаде зненацька мертвим. Довго чекали, та, бачачи, що нічого з ним не сталося, надумалися і почали говорити, що він бог. Була ж поблизу того місця земельна власність начальника острова, на ім'я Публій, що прийняв нас і гостив три дні ласкаво. Та сталося, що батько Публія, хворий на гарячку й на пропасницю, лежав у ліжку. Павло ввійшов до нього, помолився і, поклавши на нього руки, оздоровив його. Коли це сталось, інші теж на острові, які мали недуги, приходили і оздоровлялись. Вони нас за те шанували великими почестями, а коли ми відпливали, забезпечили нас усім необхідним. По трьох місяцях ми відпливли на олександрійськім кораблі, що перезимував на острові і мав напис Діоскурів. Причаливши в Сиракузах, ми перебули там три дні. Звідси, обпливши, прибули в Реґію і по одному дні, тому що знявся південний вітер, причалили на другий день у Путеолі, де знайшли братів, які запросили нас зостатись у них на сім днів. Так прибули ми до Риму Звідтіля ж брати, довідавшись, що ми прибули, вийшли нам на зустріч до Форуму Аппія та до Трьох Таверн. Побачивши їх, Павло подякував Богові і набрався сміливости. І коли ввійшли в Рим, Павлові дозволено жити окремо, разом з вояком, що його стеріг. Через три дні Павло скликав до себе знатніших юдеїв. Коли вони зійшлися, він до них промовив: Мужі брати, хоч я нічого не зробив проти народу чи батьківських звичаїв, мене ув'язнено в Єрусалимі й видано в руки римлян. Вони, розсудивши мою справу, хотіли мене відпустити, бо в мені не було ніякої смертної вини. А що юдеї противилися тому, я мусів був покликатися на кесаря, не щоб я хотів у чомусь мій народ оскаржити. Отже з цієї причини я покликав вас, щоб вас побачити і з вами розмовляти, бо то за надію Ізраїля мене заковано в ці кайдани. Ті йому сказали: Ми ні листів про тебе з Юдеї не одержали, ні ніхто з братів не прийшов і не звістив та не говорив про тебе нічого лихого. Однак ми бажали б довідатися від тебе, що ти думаєш, бо про цю секту нам відомо, що їй всюди противляться. І, призначивши йому день, прийшло їх більше до його житла. Він викладав їм, свідчивши про царство Боже, і переконував їх про Ісуса з закону Мойсея та пророків, від ранку аж до вечора. Деяких його слова переконували, а деякі не йняли віри. Коли вони не погоджувалися між собою і стали розходитися, Павло наостанку лише сказав їм: Добре прорік був Дух Святий через пророка Ісаю до батьків ваших, кажучи: Піди до цього народу і скажи: Ви слухатимете вухами, і не зрозумієте, дивитиметесь очима, і не побачите. Бо серце цього народу затовстіло і вони вухами тяжко чули, і свої очі зажмурили, щоб, бува, не бачити очима, і вухами щоб не чути, щоб не зрозуміти серцем і не навернутись, та щоб я не оздоровив їх. Нехай, отже, вам буде відомо, що це спасіння Боже було послане поганам: і вони почують. Коли він це сказав, юдеї відійшли, сильно сперечаючись між собою. Павло перебував повних два роки в найнятій хаті та приймав усіх, що приходили до нього, проповідуючи Царство Боже і навчаючи про Господа Ісуса Христа сміливо й відважно та без ніякої перешкоди.

 

На початок 

 

Євангеліє від Івана 21, 15-25

В той час явився Ісус учням своїм, воставши з мертвих, і сказав Симонові Петрові: Симоне Йонин, чи любиш Мене більше оцих? Сказав йому: Так Господи, Ти знаєш, що люблю Тебе. Сказав йому: Паси агнці Мої. Казав йому знову вдруге: Симоне Йонин, чи любиш Мене? Сказав Йому: Так, Господи, Ти знаєш, що люблю Тебе. Сказав йому: Паси вівці Мої. Сказав йому втретє: Симоне Йонин, чи любиш Мене? І засмутився Петро, що втретє сказав йому: Чи любиш Мене, і сказав Йому: Господи, Ти все знаєш, Ти знаєш, що люблю Тебе. Сказав йому Ісус: Паси вівці Мої. Істинно, істинно кажу тобі: Коли ти був молодий, опоясувався сам і ходив, куди хотів; а коли постарієшся, піднімеш руки твої, і інший тебе підпереже і поведе, куди ти не хочеш. А це сказав, назна-меновуючи, якою смертю прославить Бога. І сказавши це, мовив йому: Іди за мною. А Петро, обернувшись, побачив, що слідом за ним іде учень, що його любив Ісус, що і возліг на вечері на груди Його, і сказав: Господи, хто є той, що Тебе видає? Цього побачивши Петро, сказав Ісусові: Господи, а цей що? Сказав йому Ісус: Як Я хочу, щоб він перебував, поки прийду, то що Тобі? Ти за Мною іди. І пішло це слово між братію, що той учень не вмре; та не сказав йому Ісус, що не вмре, тільки: Як Я хочу, щоб він перебував, поки прийду, то що тобі? Це той учень, що свідчить про це, який і написав це. І знаю, що правдиве є свідчення його. А є багато іншого, що сотворив Ісус, що, якби поодинці списане було, то думаю, що й самому світові всьому не вмістити писаних книг. Амінь.

На початок 

 

Троє мудрих чоловіків

Троє мудрих чоловіків вирушили у мандри. Хоч вони і вважалися великими мудрецями у власній країні, та були достатньо скромними, аби сподіватися, що подорож збага­тить їх новим знанням.

Тільки-но вони перетнули кордон сусідньої країни, як вгледіли вдалині хмарочос. «Що ж то може бути?» – питали вони самі себе. Відповідь могла бути тільки одна: піди та з'ясуй. Але ні, то може бути надто небезпечно. Припустімо, це щось, що вибухає, коли до нього набли­жаєшся? Звичайно, наймудріше було би спершу вирішити, що ж воно таке, а потім вже з'ясовувати. Тож чоловіки почали висувати найрізноманітніші теорії, які обдумували і на основі набутого в минулому досвіду відкидали. Вреш­ті-решт, теж на основі великого життєвого досвіду, було визначено, що такий об'єкт – чим би він не був – могли звести лише велетні.

З цього мудреці зробили висновок, що надійніше буде взагалі оминути цю країну. Отож, вони повернулись назад додому, вкотре збагативши свій і без цього капітальний досвід.

Припущення впливають на Спостереження.
Спостереження породжує Переконання.
Переконання складають Досвід.
Досвід обумовлює Поведінку,
яка, в свою чергу, підтверджує Припущення.

 

Ентоні де Мелло "Молитва жаби", том 1 - Свічадо, 1999

На початок 

 

Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
- за благословення для Андрія та Оксани, за мир, злагоду і любов у їхній сім'ї, і щоб Господь Бог подарував їм дитину;
- за здоров'я та благословення для Ольги, Романа, Марії, Дмитра, за мир, злагоду і любов у їхній сім'ї;
- за упокій душі новопереставлених Володимира, Сергія, Ю
рія;
- за Божі ласки для Марії, Геннадія, Миколи, Людмили;

- за Боже благословення для священників Романа, Романа, Івана, Андрія, Миколу, Тимотея, Володимира, Юрія;
- за Боже благословення для сестер Емілії, Бернадети, Ольги, Володимири;
- за упокій воїнів ОУН, УПА, запорізьких козаків знищених Катериною II та душі в чистилищі українського народу;
- за упокій душ, які померли під час голодомору;
- за Боже благословення для готельного бізнесу Михайла, Світлани.

 


Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

 

На початок 

 

© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC