Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.06.2008
• 02.06.2008
• 03.06.2008
• 04.06.2008
• 05.06.2008
• 06.06.2008
• 07.06.2008
• 08.06.2008
• 09.06.2008
• 10.06.2008
• 11.06.2008
• 12.06.2008
• 13.06.2008
• 14.06.2008
• 15.06.2008
• 16.06.2008
• 17.06.2008
• 18.06.2008
• 19.06.2008
• 20.06.2008
• 21.06.2008
• 22.06.2008
• 23.06.2008
• 24.06.2008
• 25.06.2008
• 26.06.2008
 27.06.2008
• 28.06.2008
• 29.06.2008
• 30.06.2008
   27.06.2008

27 червня 2008 року

Бл. свящмуч. Миколая Чарнецького й інших.
Бл. свящмуч. Омеляна (Ковча).
Св. прор Єлисея.
Св. Методія, патр. Царгородського
.

 

 

 

Блаженний Миколай Чарнецький

Блаженний Миколай Чарнецький народився 14 грудня 1884 року в селі Семаківці поблизу Городенки (сучасна Івано-Франківська обл). Після закінчення духовної семінарії у Римі був висвячений 1909 року на священика. У 1919 році вступив до новіціяту отців Редемптористів. В 1926 році Папа Пій XI призначив його Апостольським візитатором. Єпископські свячення Миколая відбулися 1931 року в Римі. 1945 року його заарештували разом з усіма єпископами УГКЦ. У 1956 році повернувся з ув'язнення в сибірських таборах.

Владика Миколай помер 2 квітня 1959 року у Львові, де і похований. Святіший Отець Іван Павло II проголосив його блаженним 27 червня 2001 року у Львові. Його мощі урочисто перенесено 4 липня 2002 року до львівської церкви св. Йосафата. За посередництвом блаженного Миколая Чарнецького відбулося багато чудесних оздоровлень. За ці чуда його в нашому народі називають українським Миколаєм Чудотворцем.

На початок 

 

 

Послання ап. Павла до Римлян 5, 17-6, 2

Браття, коли через переступ одного, смерть царювала через одного, то тим більше ті, що одержують щедро ласку і дар виправдання, царюватимуть у житті через Ісуса Христа. І як через переступ одного на всіх людей прийшов засуд, так через чин справедливости одного на всіх людей приходить життєдайне виправдання. Бо як через непослух одного багато людей стали грішниками, так через послух одного багато людей стане праведними. Закон же прийшов, щоб збільшився переступ, а де збільшився гріх, там ще більшою стала ласка, щоб як панував гріх зі смертю, так панувала й ласка через виправдання на життя вічне, через Ісуса Христа, Господа нашого. Що ж скажемо, чи зостанемося в грісі, щоб збільшилася ласка? О ні! Ми, що вмерли для гріха, як нам у ньому далі жити!?

 

На початок 

 

Євангеліє від Матея 9, 14-17

В той час приступили до Ісуса учні Івана й кажуть: Чому ми і фарисеї постимо, а Твої учні не постять? Ісус відповів їм: Чи личить весільним гостям сумувати, поки молодий з ними? Надійдуть дні, коли від них візьмуть молодого, і тоді будуть постити. Ніхто не пришиває латки з нової тканини до старої одежі, бо латка в одежині збіжиться, і діра стане гірша. І не вливають нового вина в старі бурдюки, а то бурдюки тріснуть, і вино розіллється, і бурдюки пропадуть; а вливають молоде вино в нові бурдюки, і одне і друге збережеться.

 

На початок 

 

Шукач і диявол

Коли диявол побачив, що той, хто шукає правду, зайшов у дім Учителя, то постановив зробити все, що було у його силах, аби відвернути його від шукання Правди.

Отож він піддав нещасну людину усім можливим спо­кусам: достаткові, пожадливості й похоті, славі, владі, прес­тижу. Проте шукач Правди виявився набагато досвід­ченішим у духовних питаннях і легко відігнав усі спокуси, настільки великим було його прагнення духовності.

Коли він постав перед очі Учителя, то здивувався, поба­чивши, що той сидів на встеленому кріслі, а біля ніг були учні. «Напевно, в цього чоловіка немає головної чесноти святих – смирення», – подумав він.

Потім він зауважив й інші речі, які не припали йому до серця. По-перше, Учитель не звернув ніякої уваги на нього самого. «Напевно, тому, що не стелюся перед ним, як інші», – казав він собі. По-друге, йому не сподобався одяг Учителя і дещо зарозуміла манера, з якою той роз­мовляв. Отже, правдошукач прийшов до висновку, що він потрапив не туди і має продовжити свої пошуки деінде.

Коли ж він вийшов, Учитель, що бачив, як диявол роз­ташувався у кутку кімнати, мовив:

– Ти не мусив хвилюватися, Спокуснику. Позаяк вже з самого початку знав, що він твій.

Така доля тих, хто у своєму шуканні Бога може змінити все, окрім власного уявлення, яким насправді є Бог.

 

Ентоні де Мелло "Молитва жаби", том 1 - Свічадо, 1999

На початок 

 

Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
- за благословення для Андрія та Оксани, за мир, злагоду і любов у їхній сім'ї, і щоб Господь Бог подарував їм дитину;
- за здоров'я та благословення для Ольги, Романа, Марії, Дмитра, за мир, злагоду і любов у їхній сім'ї;
-
за ласки Божі та благословення для Любомира, Віри та Святослава;
-
за ласки Божі та благословення для Анастасії.

 


Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

 

На початок 

 

© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC