Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.06.2008
• 02.06.2008
• 03.06.2008
• 04.06.2008
• 05.06.2008
• 06.06.2008
• 07.06.2008
• 08.06.2008
• 09.06.2008
• 10.06.2008
• 11.06.2008
• 12.06.2008
• 13.06.2008
• 14.06.2008
• 15.06.2008
• 16.06.2008
• 17.06.2008
• 18.06.2008
• 19.06.2008
• 20.06.2008
• 21.06.2008
• 22.06.2008
• 23.06.2008
• 24.06.2008
• 25.06.2008
• 26.06.2008
• 27.06.2008
• 28.06.2008
• 29.06.2008
 30.06.2008
   30.06.2008

30 червня 2008 року

Свв. мучч. Мануїла, Савела й Ісмаїла.
Преп. Іпатія, ігумена Руфеніянського
.

 

 

 

Святі Мануїл, Савел й Ісмаїл

У 362 році перський король послав до Царгорода своїх послів, щоб укласти мир з імператором Юліаном Відступником. Серед них були і три рідні брати - Мануїл, Савел та Ісмаїл. Імператор Юліан, вирушаючи в подорож до Бітинії у Малій Азії, взяв зі собою і перських послів.

Прибувши туди, він приніс жертву поганським божкам, а потім запросив послів на бенкет. Брати, будучи побожними християнами, не хотіли брати участі в поганському бенкеті. Тоді розгніваний імператор домагався від них, щоб вони підтвердили укладений договір принесенням жертви поганським божкам. Коли ж Мануїл, Савел та Ісмаїл рішуче відмовилися, Юліан наказав усіх трьох жорстоко мучити, а потім зарубати мечем.

На початок 

 

 

Послання ап. Павла до Римлян 7, 1-13

Браття, говорю тим, які знають закон, - що закон панує над людиною, поки вона живе? Отак і заміжня жінка, поки живе чоловік, зв'язана законом; коли ж помер чоловік, вона звільняється від закону чоловіка. Тому, поки живе чоловік, вона буде вважатися перелюбницею, якщо стане жінкою іншого чоловіка; коли ж чоловік помре, вона звільнена від закону і не буде перелюбницею, якщо стане жінкою іншого чоловіка. Так само й ви, мої брати, умерли для закону тілом Христовим, щоб належати іншому, воскреслому з мертвих, щоб приносити плід Богові. Бо, коли ми були в тілі, гріховні пристрасті, що під законом, діяли в членах наших, щоб приносити плід смерти. Тепер же ми звільнені від закону, умерши для того, що нас тримало, немов в'язнів, щоб служити Богові у відновленні духа, а не згідно зі старим законом. Що ж скажемо? Що закон - гріх? Борони, Боже! Але я не знав гріха, як тільки через закон: бо ж я не знав би пожадливости, коли б закон не наказав: Не пожадай. Гріх же, узявши привід від заповіді, підняв у мені всяку пожадливість, бо без закону гріх мертвий. І я колись жив без закону. Та коли прийшла заповідь, гріх ожив, а я умер; так то заповідь, що мала бути для мене життям, стала для мене смертю. Бо гріх, узявши привід від заповіді, звів мене і вбив нею. Але все ж таки закон святий, і заповідь свята і праведна, і добра. Отже, те, що добре, принесло мені смерть? Борони, Боже! Але гріх, щоб показати себе, що він гріх, послуговуючись добром, завдав мені смерть, щоб гріх, завдяки заповіді, виявив свою надмірно грішну силу.

 

На початок 

 

Євангеліє від Матея 9, 36-10, 8

В тому часі Ісус, бачачи юрби народу, змилосердився над ними, бо вони були виснажені й покинуті, немов вівці, що не мають пастуха. Тоді Він каже своїм учням: Жнива великі, та робітників мало. Просіть, отже, господаря жнив, щоб вислав робітників на Свої жнива. Прикликавши Своїх дванадцять учнів, дав їм владу над нечистими духами, щоб їх виганяли і лікували всяку хворобу й усяку неміч. Ось імена дванадцятьох апостолів: перший Симон, прозваний Петром, і Андрій, брат його; Яків, син Заведея, та Іван, брат його; Филип та Вартоломей; Тома й Матей, митар; Яків, син Алфея, і Тадей; Симон Кананій та Юда Іскаріотський, що зрадив Його. Оцих дванадцятьох Ісус вислав і наказав їм: У дорогу до поган не пускайтесь і в самарійські міста не заходьте. Ідіть радше до погиблих овець дому Ізраїля. Ідіть, проповідуйте, кажучи, що Царство Небесне — близько. Недужих оздоровляйте, мертвих воскрешайте, прокажених очищайте, бісів виганяйте. Даром прийняли — даром давайте.

 

 

На початок 

 

Парох знайомиться зі своєю кухаркою

Священик нової парафії запровадив звичай, що після неділь­ної служби людей вітають церковні братчики. Дружина переконувала його взяти цей обов'язок на себе. «Хіба це нормально, що після декількох років у тебе не було нагоди познайомитися із власними парафіянами?» – казала вона.

Отож наступної неділі отець сам після богослужіння став при дверях церкви. Першою вийшла скромно вбрана жін­ка, очевидно, нещодавно прибула до парафії.

– Як ваші справи? Я дуже задоволений, що Ви тут з нами, – сказав священик, подаючи руку.

– Дякую, – мовила жінка дещо спантеличено.

– Сподіваюсь, що ми часто будемо бачити Вас на наших богослужіннях. Завжди раді новим людям.

– Так, панотче.

– Чи Ви мешкаєте у цій парафії?

Жінка, здавалося, втратила дар мови.

– Якщо дасте мені свою адресу, то ми з дружиною зможемо якось увечері зайти до Вас у гості.

– Вам би не довелося далеко іти, панотче. Я ваша кухарка.

 

Ентоні де Мелло "Молитва жаби", том 1 - Свічадо, 1999

На початок 

 

Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
- за благословення для Андрія та Оксани, за мир, злагоду і любов у їхній сім'ї, і щоб Господь Бог подарував їм дитину;
- за здоров'я та благословення для Ольги, Романа, Марії, Дмитра, за мир, злагоду і любов у їхній сім'ї;
- за ласки Божі та благословення для Любомира, Віри та Святослава;
- за ласки Божі та благословення для Анастасії;
- за упокій Михайла, Марії, Миколи, Людмили, Валентини, Антона, Єфросинії, Олексія, Семена, Єви;
- за упокій Василя, Емілії, Богдана, Лідії, Віктора, Михайла, Наталії, Зінаїди, Михайла, Миколи, Миколи;
- за здоров'я душі, тіла Тетяни і Вадима, мир, злагоду в їх сім’ї, любов між ними і за те, щоб Господь Бог дав їм дитину;
- за здоров'я душі, тіла Михайла, мир, злагоду, щоб Господь Бог дав Михайлові роботу;
- за упокій Нелі, Луня.

 


Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

 

На початок 

 

© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC