Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.07.2008
• 02.07.2008
• 03.07.2008
• 04.07.2008
• 05.07.2008
• 06.07.2008
 07.07.2008
• 08.07.2008
• 09.07.2008
• 10.07.2008
• 11.07.2008
• 12.07.2008
• 13.07.2008
• 14.07.2008
• 15.07.2008
• 16.07.2008
• 17.07.2008
• 18.07.2008
• 19.07.2008
• 20.07.2008
• 21.07.2008
• 22.07.2008
• 23.07.2008
• 24.07.2008
• 25.07.2008
• 26.07.2008
• 27.07.2008
• 28.07.2008
• 29.07.2008
• 30.07.2008
• 31.07.2008
   07.07.2008

7 липня 2008 року

Різдво чесного і славного прор. Предтечі й Хрестителя Господнього Івана.


 

Різдво Івана Хрестителя

Іван Хреститель народився у юдейському місті Аймкарім. Він був сином священика Захарії та його дружини Єлисавети, які були бездітними. Господь дарував їм дитину, коли вони вже були у похилому віці. На шостому місяці вагітності Єлисавети відвідала це подружжя Пресвята Богородиця, яка правдоподібно була при народженні Івана Хрестителя. На місці, де стоїть їхній дім, нині стоїть величава базиліка Відвідин св. Єлисавети.

Різдво Івана Хрестителя супроводжувалося чудом, що батько онімів при зачатті сина через свої сумніви, а при його народженні знову заговорив. У цей день свята Церква закликає вірних до радості з приводу початку здійснення спасенного Божого задуму, бо Предтеча готує шлях до спасіння, а Христос його здійснює.

На початок 

 

Послання ап. Павла до Римлян 13, 11-14, 4

Браття, тепер ближче нас спасіння, ніж тоді, як ми увірували. Ніч проминула, день наблизився. Відкиньмо, отже, вчинки темряви і одягнімся у зброю світла. Як день, поводьмося чесно: не в ненажертстві та пияцтві, не в перелюбі та розпусті, не у сварні та заздрощах; але вдягніться у Господа Ісуса Христа і не дбайте про тіло в похотях. Слабкого в вірі приймайте, не вступаючи з ним у суперечки. Один вірить, що можна все їсте, а слабкий хай їсть городину. Хто їсть, хай не гордує тим, що не їсть; а хто не їсть, хай не судить того, що їсть, бо Бог його прийняв. Ти хто, що судиш чужого слугу? Своєму господеві стоїть він або падає; але він стоятиме, бо Господь може підтримати його.

 

На початок 

 

Євангеліє від Луки 1, 1-25; 57-68; 76; 80

Коли вже багато хто почали складати повість про добре звісні в нас події, як то передали нам ті, що від початку були самовидцями і слугами Слова, зволилось і мені, послідкувавши спочатку за всіма докладно, за порядком писати тобі, могутній Теофіле: Щоб ти зрозумів твердість слів, яких навчився єси. Був за днів Ірода, царя юдейського, один священик, на ім'я Захарія, з денної черги Авієвої; а дружина його з дочок Ааронових, і ім'я їй Єлисавета. І були обоє праведні перед Богом, ходячи у всіх заповідях і оправданнях Господніх безпорочно. І не було в них дитини, бо Єлисавета була неплідна, й обоє були постарілись у днях своїх. І сталося, як він служив, в порядку черги своєї, перед Богом, по звичаю священства, довелося йому покадити, як увійшов в церкву Господню. А все множество людей було надворі, молитву діючи, в пору кадіння. І явився йому ангел Господній, стоячи праворуч вівтаря кадильного. І стривожився Захарія, побачивши, і страх напав на нього. Сказав же до нього ангел: Не бійся, Захаріє, бо вислухана є молитва твоя; і дружина твоя Єлисавета породить сина тобі, і назвеш ім'я йому Іван. І буде тобі радість і веселість, і багато з народження його возра-дуються. Бо буде великий перед Господом, і вина і сікера не питиме; і Духа Святого сповниться ще з утроби матері своєї. І багато із синів Ізраїлевих наверне до Господа Бога їх. І він ітиме перед ним духом і силою Ілії, щоб привернути серця батьків до дітей і супротивних до мудрости праведних: приготовити Господеві людей совершенних. І сказав Захарія до ангела: По чому пізнаю це? Бо я старий, і дружина моя постарілась у днях своїх. І відповівши, ангел сказав йому: Я є Гавриїл, що предстою перед Богом, і я є посланий говорити до тебе і благовістити тобі це. І ось будеш мовчати і не зможеш промовити аж до дня, коли це станеться, бо ти не увірував словам моїм, що збудуться в свій час. І очікували люди Захарії і дивувалися, що він забарився в храмі. І коли вийшов, не міг говорити до них. І зрозуміли, що видіння бачив у храмі. А він покивував їм і остався німий. І сталося, як сповнилися дні служби його, пішов у дім свій. А після тих днів зачала Єлисавета, дружина його, і таїлась п'ять місяців, кажучи, що так мені сотворив Господь у дні, в які зглянувся відняти з мене неславу перед людьми. А Єлисаветі сповнився час родити їй; і родила сина. І почули довколишні жителі і родина її, що велику вчинив Господь милість Свою над нею; і радувалися з нею. І сталось на восьмий день, прийшли обрізати дитя. І називали його ім'ям отця його, Захарія. І, озвавшись, мати його сказала: Ні, але нехай назветься Іван. І сказали до неї, що нікого нема в роді твоїм, хто б звався іменем тим. І кивали батькові його, якби то хотів назвати його. І попросивши дощинку, написав: Іван буде ім'я йому. І дивувалися всі. І нараз відкрилися уста його і язик його; і говорив, благословляючи Бога. І напав страх на всіх, що жили довкола них; і по всій країні юдейській розповідались усі слова ті. І всі, хто чув, положили те в серці своїм, кажучи: Що ж воно за дитя буде? І рука Господня була з ним. І Захарія, батько його, сповнився Духа Святого і пророкував, кажучи: Благословен Господь Бог Ізраїлів, що посітив і сотворив ізбавління людям Своїм. І ти, дитя, пророк Вишнього наречешся, бо йтимеш перед лицем Господнім, щоб приготовити дороги Його. А хлопець ріс і кріпився духом та був у пустинях до дня явління свого Ізраїлеві.

 

На початок 

 

Дов Бер та Баал Шем

Дов Бер був незвичайним чоловіком. У його присутності люди тремтіли. Він був відомим дослідником Талмуду, невблаганним і безкомпромісним у своєму вченні. Ніколи не сміявся, твердо вірив у необхідність страждань і, як відомо, часто постив декілька днів підряд. Аскетизм Дов Бера врешті-решт відбився на його здоров'ї. Він серйозно захворів, а лікарі нічим не могли зарадити. Як останній засіб, хтось запропонував звернутися. до Баал Шем Това.

Дов Бер погодився, хоч спочатку опирався цій ідеї, бо принципово не визнавав вчення Баал Шема, вважаючи його єретиком. Тоді як Дов Бер вірив, що сенс життю можна надати страждаючи та терплячи нещастя, Баал Шем шукав спосіб полегшити біль і відверто проповідував, що саме дух радості робить життя вартісним.

Вже було за північ, коли, відгукнувшись на виклик, одяг­нений у вовняний плащ та капелюх з найкращого хутра, під'їхав Баал Шем. Він зайшов у кімнату хворого і вручив йому Книгу Розкоші, яку Дов Бер одразу ж розгорнув та почав читати вголос. Не минуло й хвилини, коли, як оповідає історія, Баал Шем перервав його:

– Чогось не вистарчає, – сказав він. – Чогось бракує твоїй вірі.

– І чого? – запитав хворий.

– Душі, – відказав Баал Шем Тов.

 

Ентоні де Мелло "Молитва жаби", том 1 - Свічадо, 1999

На початок 

 

Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
- за ласки Божі для Любомира, Віри та Святослава;
- за Божі ласки для Анастасії;
- за Боже благословення в душпастирській праці о. Олега та о. Ігоря;
- за упокій душі Ігоря.

 

У зв'язку з неполадками в роботі форми для надсилання прохань про молитву, просимо надсилати свої прохання безпосередньо на електронну адресу: press@ugcc.org.ua

Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

 

На початок 

 

© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC