Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
 01.08.2008
• 02.08.2008
• 03.08.2008
• 04.08.2008
• 05.08.2008
• 06.08.2008
• 07.08.2008
• 08.08.2008
• 09.08.2008
• 10.08.2008
• 11.08.2008
• 12.08.2008
• 13.08.2008
• 14.08.2008
• 15.08.2008
• 16.08.2008
• 17.08.2008
• 18.08.2008
• 19.08.2008
• 20.08.2008
• 21.08.2008
• 23.08.2008
• 24.08.2008
• 25.08.2008
• 26.08.2008
• 27.08.2008
• 28.08.2008
• 29.08.2008
• 30.08.2008
• 31.08.2008
   01.08.2008

1 серпня 2008 року

Преп. Макрини, сестри св. Василія Великого.
Преп. Дія
.

 

 

 

Свята Макрина

Свята Макрина народилася у Кесарії Каппадокійській у Малій Азії в побожній багатодітній родині адвоката. Посвятила своє дівицтво Богові, допомагаючи матері виховувати молодших братів та сестер. Святі Василій Великий, Петро Севастійський і Григорій Ніський пішли в життя з духовною печаттю, покладеною на них сестрою Макриною.

Після смерті батька дівчина разом з матір'ю замешкали в монастирі у Понті, де вели богоугодне життя. Макрина склала для монастиря правила, які засвідчили її великий розум та побожність. Господь наділив її даром чудотворення. Макрина віддала Богові свою праведну душу 379 року. Сестри Василіянки вважають св. Макрину співзасновницею їхнього монашого Чину.

 

На початок 

 

1 послання ап. Павла до Коринтян 7, 35-8, 7

Браття, кажу вам це на вашу користь, не щоб накинути на вас петлю, але щоб ви гідно та ревно трималися Господа. Коли ж хто думає, що він негоже чинить супроти своєї дівиці, якщо дозволить їй перецвісти, і рішив щось робити, нехай робить, що хоче, він не грішить; нехай вона виходить заміж. Але коли хтось твердо стоїть при своїй думці, і без примусу, маючи владу робити, що хоче, вирішив у своєму серці берегти свою дівицю, він робить добре. Тому той, хто віддає свою дівчину заміж, робить добре, та той, хто не віддає, робить ще краще. Жінка прив'язана до чоловіка свого, поки живе чоловік. Коли ж чоловік умре, вона вільна за кого хоче вийти заміж, аби лише у Господі це було. Однак, на мою гадку, вона буде щасливіша, коли зостанеться такою. Думаю, що і я маю Духа Божого. Щодо ідоложертовного м'яса, всі ми знаємо, що маємо знання; знання ж надимає, любов будує. Коли хто думає собі, що він щось знає, той ще не знає, як слід знати. Якже хто любить Бога, той Богові милий. Отже, відносно їди ідоложертовного м'яса, ми знаємо, що ідол є ніщо у світі і що немає іншого Бога, крім Єдиного. Бо хоч і є так звані боги, чи то на небі, чи на землі, їх бо й чимало, тих богів, та чимало тих панів, для нас, однак, є лиш один Бог Отець, від Якого все і для Якого ми; і один Господь Ісус Христос, через Якого усе, і ми через Нього. Та не всі мають це знання. Деякі, з-за звички до ідолів, понині їдять м'ясо як ідоложертовне, совість їхня, тому що слабка, скверниться.

 

На початок 

 

Євангеліє від Матея 15, 29-31

В той час прийшов Ісус до Галилейського моря і зійшов на гору й сів там. Сила народу прийшла тоді до Нього, що мали при собі кривих, калік, сліпих, німих, чимало й інакших, та і клали їх до Його ніг, і Він зціляв їх. І дивувалися люди, бачачи, що німі говорять, каліки одужують, криві ходять і сліпі бачать. І прославляли Бога Ізраїля.

 

На початок 

 

Духовна еліта

Коли за тобою йдуть мільйони, запитай себе, де ти зробив помилку.

Один єврейський автор пояснює, що євреї нікого ніколи не навертають у свою віру. Від равинів вимагається зроби­ти три окремі спроби, аби відмовити від цього май­бутнього вірника!

Духовність є для вибраних. Вона ніколи не піде на ком­проміс для того, щоб її прийняли; вона не заграватиме з масами, які прагнуть сиропу замість ліків. Одного разу, коли за Ісусом йшов величезний натовп, він сказав їм:

«Бо хто з вас, коли захоче збудувати башту, не сяде перше й не порахує видатків, чи має чим закінчити, щоб часом, як поставить підвалину та не спроможеться скінчи­ти, усі, що бачитимуть те, не почали сміятися з нього, мовляв, цей чоловік узявся будувати, та не міг закінчити! Або який цар, йдучи війною проти іншого (царя), не сяде перш та не роздумає, чи може з десятьма тисячами стати проти того, хто йде з двадцятьма тисячами на нього? Коли ж не може, то, як той ще далеко, шле посольств й просить миру. Так і кожен з вас, хто не зречеться всього, що має, не може бути моїм учнем».

Люди не хочуть правди, вони хочуть запевнення.

 

Ентоні де Мелло "Молитва жаби", том 1 - Свічадо, 1999

На початок 

 

Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
-
за благословення для Андрія та Оксани, за мир, злагоду і любов у їхній сім'ї, і щоб Господь Бог подарував їм дитину;
- за здоров'я та благословення для Ольги, Романа, Марії, Дмитра, за мир, злагоду і любов у їхній сім'ї
;
за ласки Божі для Людмили, Марії, Геннадія, Миколи;
- за ласку
духовного просвічення для Наталії.

 

У зв'язку з неполадками в роботі форми для надсилання прохань про молитву, просимо надсилати свої прохання безпосередньо на електронну адресу: press@ugcc.org.ua


Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

 

На початок 

 

© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC