Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.08.2008
• 02.08.2008
• 03.08.2008
• 04.08.2008
• 05.08.2008
 06.08.2008
• 07.08.2008
• 08.08.2008
• 09.08.2008
• 10.08.2008
• 11.08.2008
• 12.08.2008
• 13.08.2008
• 14.08.2008
• 15.08.2008
• 16.08.2008
• 17.08.2008
• 18.08.2008
• 19.08.2008
• 20.08.2008
• 21.08.2008
• 23.08.2008
• 24.08.2008
• 25.08.2008
• 26.08.2008
• 27.08.2008
• 28.08.2008
• 29.08.2008
• 30.08.2008
• 31.08.2008
   06.08.2008

6 серпня 2008 року

Свв. мучч. Бориса і Гліба, на святому хрещенні названих Романом і Давидом.
Св. вмуч. Христини
.

 

 

 

Святі Борис і Гліб

Святі Борис і Гліб були улюбленими синами св. князя Володимира Великого. Князь Володимир ще за свого життя поділив державу між своїми 12 синами. Борис отримав князівство в Ростові, а Гліб - в Муромі. Обидва князі жили чеснотливим християнським життям і були дуже милосердними до вбогих і знедолених, удовиць і сиріт, тому люди дуже любили їх.

Після смерті князя Володимира у 1015 році кияни покликали Бориса, щоб він зайняв великокняжий престол згідно з останнім бажанням князя Володимира. Однак один із синів князя - Святополк Окаянний - самовільно зайняв княжий престол у Києві, скориставшись відсутністю Бориса. Борис і Гліб не противилися діям свого брата, а закликали його до пошани християнських засад. Святополк у своїй люті наказав воякам убити братів: Борисові пробили мечем серце, а Глібові перерізали горло 1015 року.

 

На початок 

 

1 послання ап. Павла до Коринтян 10, 12-22

Браття, вас не спіткала ще спокуса понад людську силу. Бог вірний: Він не допустить, щоб вас спокушувано над вашу силу, але разом із спокусою дасть вам змогу її перенести. Тому, мої улюблені, втікайте від ідолопоклонства. Я вам говорю, як розумним: Судіте самі, що кажу Чаша благословення, що ми благословляємо, хіба не є причастям крови Христа? Хліб, що ламаємо, не є причастям тіла Христа? Тому що один хліб, нас багато є одне тіло, бо всі беремо участь у одному хлібі. Гляньте на Ізраїля по тілу: хіба ті, що їдять жертви, не спільники з жертовником? Що хочу цим сказати? Невже ідоложертовне є чимось? Або ідол є чимось? Ні. Але те, що погани, коли що жертвують, то жертвують бісам, не Богові; я ж не хочу, щоб ви були спільниками бісів. Не можете пити чаші Господньої і чаші бісівської; не можете бути учасниками столу Господнього і столу бісівського. Чи нам призводити Господа до гніву? Чи ми міцніші від Нього?

 

На початок 

 

Євангеліє від Матея 16, 20-24

В той час Ісус наказав учням, щоб вони нікому не казали, що Він Христос. З того часу Ісус почав виявляти Своїм учням, що Йому треба йти в Єрусалим, і там багато страждати від старших, первосвящеників і книжників, і бути вбитим, і на третій день воскреснути. Тоді Петро, взявши Його набік, став Йому докоряти: Пожалій Себе, Господи! Нехай це не станеться з Тобою. Ісус обернувся і сказав Петрові: Геть від Мене, сатано! Ти Мені спокуса, бо думаєш не про Боже, а про людське. Тоді Ісус сказав до Своїх учнів: Коли хто хоче йти за Мною, нехай зречеться себе самого, візьме хрест свій і йде за Мною.

 

На початок 

 

Рибак, що прикинувся божим чоловіком

Якось вночі один рибак прокрався у володіння місце­вого багатія і закинув в озеро, повне риби, свою сіть. Та господар почув це й вислав свою охорону, щоб піймати злодія.

Коли рибак вгледів натовп із запаленими смолоскипами, то похапцем натер себе попелом і вмостився під деревом, як то заведено було поміж святими людьми в Індії.

Господар разом з охороною так і не змогли знайти злодія, хоч дуже довго його шукали. Натрапили тільки на вкри­того попелом святого, що сидів під деревом, заглибившись у медитацію.

На наступний день по околиці розлетілася чутка, що великий мудрець вирішив оселитися у володіннях багатія. І люди збиралися, і приносили з собою квіти, плоди, їжу, навіть доволі багато грошей, аби виявити свою пошану святому. Позаяк люди свято вірили, що дари, складені святому, принесуть Господнє благословення тому, хто їх офірує.

Рибак, що прикинувся мудрецем, був просто вражений такою усмішкою долі. «Простіше будувати життя на вірі цих людей, аніж на важкій праці власних рук», – сказав він собі. І продовжував займатися медитацією та ніколи більше вже не повернувся до праці.

Ентоні де Мелло "Молитва жаби", том 1 - Свічадо, 1999

На початок 

 

Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
-
за благословення для Андрія та Оксани, за мир, злагоду і любов у їхній сім'ї, і щоб Господь Бог подарував їм дитину;
- за здоров'я та благословення для Ольги, Романа, Марії, Дмитра, за мир, злагоду і любов у їхній сім'ї
;
-
за упокій Михайла, Марії, Тетяни, Анни, Петра, Станіслава, Данила, Меланки, Стефи, Михайла, Гриня, Василя, Йосифа;
- за упокій Михайла, Марії, Миколи, Людмили, Валентини, Антона, Єфросинії, Олексія, Семена, Єви;
- за упокій Василя, Емілії, Богдана, Лідії, Віктора, Михайла, Наталії, Зінаїди, Михайла, Миколи, Миколи;
- за здоров'я душі, тіла Тетяни і Вадима, мир, злагоду в їх сім’ї, любов між ними і за те, щоб Господь Бог дав їм дитину;
- за ласку духовного просвічення для Наталії.

 

У зв'язку з неполадками в роботі форми для надсилання прохань про молитву, просимо надсилати свої прохання безпосередньо на електронну адресу: [email protected]


Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

 

На початок 

 

© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC