Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.08.2008
• 02.08.2008
• 03.08.2008
• 04.08.2008
• 05.08.2008
• 06.08.2008
• 07.08.2008
• 08.08.2008
• 09.08.2008
• 10.08.2008
 11.08.2008
• 12.08.2008
• 13.08.2008
• 14.08.2008
• 15.08.2008
• 16.08.2008
• 17.08.2008
• 18.08.2008
• 19.08.2008
• 20.08.2008
• 21.08.2008
• 23.08.2008
• 24.08.2008
• 25.08.2008
• 26.08.2008
• 27.08.2008
• 28.08.2008
• 29.08.2008
• 30.08.2008
• 31.08.2008
   11.08.2008

11 серпня 2008 року

Св. муч. Калиніка.

 

 

 

Святий Калинік

Народився у побожній християнській родині і походив з Малої Азії. Бажаючи спричинитися до спасіння людських душ, він ходив по містах та селах і заохочував людей до навернення і віри в Ісуса Христа. Погани ув'язнили Калиніка і після жорстоких мук кинули його у вогонь. Так він прославив Бога мученицькою смертю. Побожні християни забрали тіло мученика, яке залишилося неушкодженим, і з любов'ю й пошаною поховали.

 

На початок 

 

1 послання ап. Павла до Коринтян 11, 31-12, 6

Браття, якби ми самі себе розсуджували, нас би не судили. Коли ж Господь нас судить, Він нас карає, щоб ми не були засуджені зо світом. Отож, брати моє, коли сходитесь їсти, один одного дожидайте. Як хто голодний, хай їсть вдома, щоб вам не сходитися на засуд. Про інше ж, коли прийду, розпоряджуся. Щодо духовних дарів, брати, не хочу, щоб ви про них не знали. Знаєте, що, коли ви були погани, вас до німих ідолів мов би тягнуло, і ви не спротивлялись. Тому вам заявляю: Ніхто, говорячи в Дусі Божому, не каже: Анатема Ісус! І ніхто не може сказати: Господь Ісус, як не в Дусі Святому Між дарами є різниця, але Дух є той самий; різниця є і між служінням, але Господь той самий. Різниця є й між ділами, але Бог той самий, який в усіх діє.

 

На початок 

 

Євангеліє від Матея 18, 1-11

В той час підійшли до Ісуса учні і мовлять: Хто найбільший в Царстві Небеснім? Ісус покликав дитину, поставив її серед них і каже: Істинно кажу вам: Якщо ви не навернетеся і не станете, як діти, не ввійдете в Царство Небесне. Хто, отже, стане малим, як ця дитина, той буде найбільший у Царстві Небесному. Хто приймає дитину в Моє ім'я, той Мене приймає. А хто спокусить одного з тих малих, що вірують у Мене, такому було б ліпше, якби млинове жорно повішено було йому на шию, і він був утоплений у глибині моря. Горе світові від спокус. Воно і треба, щоб прийшли спокуси, однак горе тій людині, через яку спокуси приходять! Коли твоя рука або нога стає тобі причиною падіння, відітни її і кинь геть від себе: ліпше тобі ввійти в життя одноруким чи кульгавим, ніж з обома руками чи з обома ногами бути вкиненим у вогонь вічний. І коли око твоє призводить тебе до гріха, вирви його і кинь геть від себе: ліпше тобі ввійти в життя однооким, ніж з обома очима бути вкиненим у вогненне пекло. Глядіть, щоб ви ніким з оцих малих не гордували, кажу бо вам, що ангели їхні на небі повсякчас бачать обличчя Мого Отця небесного. Бо Син Людський прийшов спасти те, що загинуло.

 

На початок 

 

Як вберегти пов'язку на бедра

Гуру був настільки вражений духовним зростом свого учня, що вирішив, ніби той не потребує більше його керівництва, і залишив його самого у невеликій хижі на березі ріки.

Кожного ранку після ритуального вмивання учень зазви­чай розвішував свою пов'язку на бедра (єдине, що у нього було!) біля хати. Одного дня він несподівано виявив, що щурі розірвали на клапті його єдиний одяг. Отож він був змушений просити у жителів села іншого. Коли й у цій пов'язці пацюки прогризли діри, він дістав собі кошеня і більше не мав проблем зі щурами. Але тепер, крім їжі для себе, він мусив просити ще й молока для кішки.

«Просити – це занадто великий клопіт, – подумав він, – і надто великий тягар для селян. Отже, я триматиму корову». Коли у нього з'явилася корова, він був змушений просити корм і для худібки. «Простіше обробляти землю навколо хижі», – вирішив він. Але це забирало багато часу, не дозволяючи достатньо займатися медитацією. Тому для цієї праці найняв робітників. Тепер його щоденною роботою став нагляд за ними, що виявилося дуже важкою справою, тому він одружився, аби цей обов'язок розділила з ним його дружина. Дуже швидко учень став одним із найзаможніших людей у селі.

Пройшло багато років, коли це випадково повз село про­ходив Гуру і дуже здивувався, побачивши на місці ко­лишньої хижі розкішний будинок. Він запитав в одного з прислужників: «Хіба не тут колись жив мій учень?»

Перш ніж він отримав відповідь, перед ним з'явився і сам учень.

– Що все це означає, сину мій? – запитав Гуру.

– Ви не повірите мені, пане, – сказав той, – але не було жодного іншого способу мати пов'язку на бедра.

Ентоні де Мелло "Молитва жаби", том 1 - Свічадо, 1999

На початок 

 

Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
-
за благословення для Андрія та Оксани, за мир, злагоду і любов у їхній сім'ї, і щоб Господь Бог подарував їм дитину;
- за здоров'я та благословення для Ольги, Романа, Марії, Дмитра, за мир, злагоду і любов у їхній сім'ї
;
-
за упокій душі новопреставлених Володимира, Сергія, Юрія;
- за ласки Божі для Людмили, Марії, Геннадія, Миколи;
- за ласку духовного просвічення для Наталії.

 

У зв'язку з неполадками в роботі форми для надсилання прохань про молитву, просимо надсилати свої прохання безпосередньо на електронну адресу: press@ugcc.org.ua


Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

 

На початок 

 

© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC