Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.10.2007
• 02.10.2007
• 03.10.2007
• 04.10.2007
• 05.10.2007
• 06.10.2007
• 07.10.2007
• 08.10.2007
• 09.10.2007
• 10.10.2007
 11.10.2007
• 12.10.2007
• 13.10.2007
• 14.10.2007
• 15.10.2007
• 16.10.2007
• 17.10.2007
• 18.10.2007
• 19.10.2007
• 20.10.2007
• 21.10.2007
• 22.10.2007
• 23.10.2007
• 24.10.2007
• 25.10.2007
• 26.10.2007
• 27.10.2007
• 28.10.2007
• 29.10.2007
• 30.10.2007
• 31.10.2007
   11.10.2007

11 жовтня 2007 року


Преп. ісп. Харитона.
Св. В'ячеслава, князя чеського.
Cобор препп. отців Печерських, що спочивають у ближніх печерах.



Святий Харитон

Святий Харитон жив у III ст. у місті Іконії, що в Малій Азії. Двічі брали його погани на муки, кидали в тюрму, але він відважно визнавав свою віру в Христа перед своїми мучителями. Коли Харитон вийшов на волю, то відправився на прощу до святих місць у Палестині. Там він збудував неподалік Єрусалима чернечу лавру. Слава про численні чуда, які робив Харитон, розійшлася по всій околиці. Тоді він пішов у пустелю і замешкав у печері, але люди і там не давали йому спокою. Таким чином, переходячи з місця на місце, він збудував чотири лаври. А вкінці замешкав на стрімкій горі, де без перешкод молився, постив і жив тільки для Бога до глибокої старості.

Святий В'ячеслав

Чеський князь Братислав мав за жінку слов'янську княгиню — лютицьку княгиню Драгомиру, що була християнкою, але тільки з імені. Коли Братиславові й Драгомирі народився 907 року син Вячеслав, його взяла на виховання св. бабуня Людмила, що жила тихим життям вдовиці в Празі. Людмила мала тоді 50 років, була вченою й надзвичайно чесною християнкою і її дбайливість про виховання малого внука мала гарний успіх, бо Вячеслав був глибоко перейнятий духом християнської побожності, що поволі перемінилася в справжню святість.

Коли Вячеслав став самостійним князем Чехії, тоді дав молодшому братові Болеславові частину краю, а до народу видав маніфест із заявою, що він буде стояти за Божий закон і Христову Церкву та для всіх підданих буде милосердний і справедливий, а тільки вбиство каратиме суворо. Він кожного дня ставав на коліна перед Найсв. Тайнами в кивоті і молився за її нещасну, поганством затемнену душу; а його рука старалася сумлінно все направити, у чім мати провинилася своїм жорстоко-поганським володінням.

Коли його брат Болеслав побачив, що Вячеслав не передає йому престолу, зв'язався з противниками брата, і між ними прийшло до змови на життя Вячеслава. Уночі змовники обговорили останні подробиці вбивства Вячеслава. Це сталося 929 року.

Біля гробу св. Вячеслава почали діятися чуда. Переляканий тими подіями Болеслав казав перенести його тіло до церкви св. Віта в Празі. Тоді нарід відразу проголосив св. Вячеслава мучеником, що віддав своє життя за оборону Христової віри.

На початок 



Послання ап. Павла до Филип'ян 3, 1-8

Браття, радуйтеся у Господі. Писати вам те саме мені не важко, але вам воно корисно. Уважайте на псів, уважайте на лихих робітників, уважайте на обрізання! Бо «обрізання» — то ми, що духом служимо Богові, що хвалимось у Христі Ісусі, не покладаючись на тіло, хоч я міг би покладатись і на тіло. Коли хто інший думав покладатися на тіло, то я ще більше: обрізаний восьмого дня, з роду Ізраїля, з коліна Веніямина, єврей з євреїв, фарисей за законом; щодо горливости — гонитель Церкви, щодо справедливості в законі — бездоганний. Та те, що було мені зиском, ради Христа я вважав за втрату. Ба, більше: я вважаю все за втрату ради далеко вищого пізнання Христа Ісуса, Господа мого, ради якого я все втратив і вважаю все за сміття, аби лише Христа придбати.

На початок 



Євангеліє від Луки 7, 17-30

В той час розійшлася чутка про Ісуса по всій Юдеї і по всій країні. Учні Івана сповістили його про те все. Тоді Іван покликав двох із своїх учнів і послав їх до Господа сказати: Ти той, що має прийти, чи іншого нам ждати? Прийшовши до Нього, ті мужі кажуть: Іван Хреститель послав нас до Тебе спитати: Ти той, що має прийти, чи іншого нам ждати? Саме тоді Ісус оздоровив багатьох від недуг, немочей та від злих духів і багатьом сліпим дав зір. У відповідь Ісус сказав їм: Ідіть сповістіть Івана, що ви бачили й чули: сліпі прозрівають, криві ходять, прокажені очищуються, глухі чують, мертві воскресають, бідним звіщається Добра Новина. І блаженний той, хто не спіткнеться через Мене. А коли посланці Івана відійшли, Ісус почав говорити до народу про Івана: На що ви вийшли дивитися в пустиню? На тростину, що її вітер колише? На що ви вийшли глядіти? На чоловіка, одягненого в м'які одежі? Таж ті, що в пишних одежах і в розкошах, сидять у царських палатах. На що ви вийшли дивитись? На пророка? Так, кажу вам, і більше, ніж на пророка. Це той, про кого написано: Ось Я посилаю посланця Мого перед лицем Твоїм, що приготує путь твою перед Тобою. Кажу вам: Між народженими з жінок нема нікого більшого понад Івана; але найменший у Царстві Божім — більший від нього. Увесь народ, що Його слухав, і митарі визнали справедливість Божу і хрестилися хрещенням Івана. А фарисеї та законовчителі відкинули Божий про них намір і не хрестилися від нього.

На початок 



Дисципліна

Самуеля Тейлора Колріджа відвідав один шанувальник його поезії. Під час розмови вони торкнулися питання виховання дітей.

— На мою думку, — сказав гість, — дітям треба дати можливість свобідно думати і робити, що хочуть, а як вони підростуть, навчаться самі приймати правильні рішення. Вважаю, що це єдиний спосіб, щоби вони виросли, вповні розкривши свої можливості.

У цей момент Колрідж перервав його:

— Я хочу показати тобі мій розарій, — сказав і вивів гостя з дому на город.

Коли вони прийшли на город, гість подивився і голосно викрикнув:

— Але ж тут тільки бур'ян!

— Тут завжди було багато прекрасних троянд, — сказав Колрідж. — Але цього року я вирішив залишити город без втручання, хай росте, як хоче. І ось бачиш результат.


Бруно Ферреро. Часом досить промінчика. - Свічадо, 2004

На початок 



Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
- за Боже благословення для Віктора, Олександра, Галини, Петра, Каземіра, Світлани, Олени, Оксани, Віри;
- за Боже благословення для Михайла, Олени, Настасії, Маркіяна, Миколи, Ольги, Володимира, Евеліни, Ілони, Геннадія, Ярослава, Марти, Марти, Ірини, Галини, Михайла, Світлани, Світлани;
- за упокій Петра, Юстини, Миколи, Василя, Кулини, Миколи, Івана, Матрони;
- за упокій Михайла, Марії, Тетяни, Анни, Петра, Станіслава, Данила, Меланки, Стефи, Михайла, Гриня, Василя, Йосифа;
- за упокій Михайла, Марії, Миколи, Людмили, Валентини, Антона, Єфросинії, Олексія, Семена, Єви;
- за упокій Василя, Емілії, Богдана, Лідії, Віктора, Михайла, Наталії, Зінаїди, Михайла, Миколи, Миколи;
- за здоров'я душі, тіла Тетяни і Вадима, мир, злагоду в їх сім’ї, любов між ними і за те, щоб Господь Бог дав їм дитину;
- за здоров'я душі, тіла Евеліни і Михайла, мир, злагоду між ними, щоб Господь Бог дав Михайлові роботу;
- за упокій Нелі, Луня;
- за Боже благословення для священників Романа, Романа, Івана, Андрія, Миколу, Тимотея, Володимира, Юрія;
- за Боже благословення для сестер Емілії, Бернадети, Ольги;
- за упокій воїнів ОУН, УПА, запорізьких козаків знищених Катериною II та душі в чистилищі українського народу;
- за упокій душ, які померли під час голодомору;
- за Боже благословення для готельного бізнесу Михайла, Світлани;
- за Боже благословення та здоров'я для Валентина;
- за Боже благословення для Назара і його швидке одужання після важкої аварії;
- за упокій душі Валентини, яка трагічно загинула;
- за благословення для Андрія та Оксани, за мир злагоду і любов у їхній сім'ї і щоб Господь Бог подарував їм дитину;
- за благословення для Андрія, Лесі та Юлії і, щоб Господь допоміг їм подолали ту складну ситуацію, в якій вони опинилися;
- за здоров'я та ласки Божі для Марічки;
- за ласки Божі та оздоровлення 10-річної Віти, хворої на лейкемію.



У зв'язку з неполадками в роботі форми для надсилання прохань про молитву, просимо надсилати свої прохання безпосередньо на електронну адресу: press@ugcc.org.ua

Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

На початок 


© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC