Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.11.2007
• 02.11.2007
• 03.11.2007
• 04.11.2007
• 05.11.2007
• 06.11.2007
• 07.11.2007
 08.11.2007
• 09.11.2007
• 10.11.2007
• 11.11.2007
• 12.11.2007
• 13.11.2007
• 14.11.2007
• 15.11.2007
• 16.11.2007
• 17.11.2007
• 18.11.2007
• 19.11.2007
• 20.11.2007
• 21.11.2007
• 22.11.2007
• 23.11.2007
• 24.11.2007
• 25.11.2007
• 26.11.2007
• 27.11.2007
• 28.11.2007
• 29.11.2007
• 30.11.2007
   08.11.2007

8 листопада 2007 року

Св. і славного вмуч. Димитрія Мироточця.



Святий Димитрій

Святий Димитрій жив у кінці III ст. і був дияконом. Загинув мученицькою смертю в час Діоклетіанового переслідування християн у Дальмації (сучасна Хорватія).

В інших джерелах говориться, що він був високим царським достойником - проконсулом і начальником міста Солуня (столиці грецької частини Македонії). Згідно з деякими джерелами Димитрія було убито за Христову віру за правління імператора Максиміана у місті Сірміум (нині Сримська Мітровіца у Сербії). Згодом частину мощей св. Димитрія перенесли до Солуня і поставили там на його честь величну церкву. З його святих мощей витікає цілюще миро, тому його називають Димитрієм Мироточцем.

В Україні св. Димитрія християни віддавна дуже вшановують. Це, мабуть, пов'язано з перемогою князя Олега над греками під час облоги Царгорода. Літописець Нестор згадує, що коли руські війська розгромили греків, то ті, налякані, казали: "Це не Олег, а св. Димитрій був посланий на нас Богом". Пізніше князі, військо та усі вірні віддавали себе в опіку св. Димитрієві.

Святі мученики Ефеські

У давніх життєписах сказано, що в час правління імператора Декія у половині III ст. загинули за Христову віру семеро молодих вояків, які походили зі знатних родин. Погани засипали їх живцем у печері, де вони ревно молилися і відважно готувалися до мученицької смерті.

На початок 



1 послання ап. Павла до Солунян 5, 1-8

Браття, про часи та про пори вам не потрібно писати, адже самі з певністю знаєте, що день Господній приходить, як злодій уночі. [Бо] коли говоритимуть: Мир і безпека, — тоді раптово прийде на них погибель, як біль тієї, що носить в утробі, і вони не втечуть. А ви, брати, не в темряві, щоб той день захопив вас, як злодій. Бо ви всі — сини світла й си ни дня. Ми не належимо ні ночі, ні темряві. Тож не спімо, як інші, а пильнуймо та будьмо тверезі! Адже ті, що сплять, сплять уночі, а ті, що впиваються, вночі впиваються. Ми ж належимо дневі, тож будьмо тверезі, зодягнувшись у панцир віри й любові та в шолом надії спасіння.

На початок 



Євангеліє від Луки 11, 47-12,1

Сказав Господь до юдеїв, які до Нього прийшли: Горе вам, книжники й фарисеї, що будуєте гроби пророкам, а ваші батьки їх убили! Ви так стаєте свідками і даєте згоду вчинкам батьків ваших: вони їх убивали, а ви будуєте їм гроби! Тому й каже мудрість Божа: Я їм пошлю пророків і апостолів; вони деяких з них уб'ють, а деяких будуть гонити, щоб цей рід відповів за кров усіх пророків, пролиту від сотворення світу, від крови Авеля до крови Захари, вбитого між вівтарем і храмом. Так, я кажу вам: Рід цей відповідатиме за все те. Горе вам, законовчителям, бо ви взяли ключ знання. Самі ви не ввійшли, і заборонили тим, що хотіли ввійти. Коли Він вийшов звідти, книжники та фарисеї стали сильно на Нього нападати і ставити Йому різні питання, чигаючи, щоб несподівано піймати якесь слово з уст Його. Тим часом, як народ зібрався тисячами, так що одне одного топтало, Він почав говорити, перш до Своїх учнів: Остерігайтесь фарисейської закваски, тобто лицемірства.

На початок 



«Ви хочете вчити чи вчитися?»

Один чоловік, який сорок сім років пропрацював репор­тером та редактором і щойно вийшов на пенсію, зате­лефонував до місцевого департаменту освіти і, коротко розповівши про себе, попросив підшукати для нього місце на курсах письма та читання.

Після тривалої паузи на іншому кінці перепитали: «Чу­дово. Але що саме ви хотіли б робити — вчити чи вчитися?»


Ентоні де Мелло. Молитва жаби. т. 2. - Свічадо, 1999

На початок 



Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
- за Боже благословення для Любомира, Віри та Святослава;
- за Боже благословення для о. Олега та його родини;
- за Боже благословення для о. Ігоря та його родини;
- за Боже благословення для Романа та його родини;
- за Боже благословення для Ірини та її родини;
- за здоров'я та ласки Божі для Марічки.



У зв'язку з неполадками в роботі форми для надсилання прохань про молитву, просимо надсилати свої прохання безпосередньо на електронну адресу: press@ugcc.org.ua

Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

На початок 


© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC