Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.11.2007
• 02.11.2007
• 03.11.2007
• 04.11.2007
• 05.11.2007
• 06.11.2007
• 07.11.2007
• 08.11.2007
• 09.11.2007
• 10.11.2007
• 11.11.2007
• 12.11.2007
• 13.11.2007
• 14.11.2007
• 15.11.2007
• 16.11.2007
• 17.11.2007
• 18.11.2007
• 19.11.2007
 20.11.2007
• 21.11.2007
• 22.11.2007
• 23.11.2007
• 24.11.2007
• 25.11.2007
• 26.11.2007
• 27.11.2007
• 28.11.2007
• 29.11.2007
• 30.11.2007
   20.11.2007

20 листопада 2007 року


Бл. преп. Йосафати (Гордашевської).
Свв. тридцяти трьох мучч., що в Мелітині.
Преп. чудотворця Лазаря, що постив на Галисійській горі.



Блаженна Йосафата Гордашевська

Блаженна Йосафата Гордашевська (хресне ім'я Михайлина) народилася у Львові 20 листопада 1869 року. Коли в 1891 році священики Єремія Ломницький, ЧСВВ (духовний провідник Михайлини) та Кирило Селецький вирішили заснувати нове жіноче Згромадження з апостольською харизмою служіння убогим і знедоленим, вони звернули свій погляд на неї, як на можливу настоятельку майбутньої чернечої спільноти. У 1891-1892 роках дівчина перебувала в новіціяті сестер-феліціянок у Жовкві. Влітку 1892 року Михайлина облеклася у василіянській церкві св. Онуфрія у Львові, прибравши чернече ім'я Йосафата, та поїхала до новозбудованого дому нового Згромадження сестер Служебниць Непорочної Діви Марії у селі Жужель на Львівщині.

У 1902 році на загальних зборах сестер Служебниць Йосафату було обрано головною настоятелькою Згромадження. Мати Йосафата мужньо й терпляче зносила різні випробування. Померла від туберкульозу костей 7 квітня 1919 року, в ніч празника Благовіщення Пречистої Діви Марії. 27 червня 2001 року була проголошена блаженною Папою Іваном Павлом II у Львові.

Святі мученики, що в Мелітині

За цісаря Діоклетіана проживав у Малій Азії, в місті Кападокії, християнський юнак Єрон. При ньому жила його стара мати, що була зовсім темна на очі. Єрон займався хліборобством. Коли одного дня він працював на полі, на нього напали несподівано цісарські вояки і хотіли забрати силою в рекрути. Однак він спротивився цьому і, вхопивши орчика, прогнав вояків від себе.

Згодом сховався Єрон у печері і вирішив недопустити до себе вояків, якби вони знову пробували силою забрати його до війська. Одначе незабаром, за порадою одного приятеля, він відступив від свого наміру. Зрозумівши, що його має злучити з Богом мученицька смерть, він попрощався з матір'ю і добровільно здався воякам, які завели його до міста Мелітини. Тут кинули його до в'язниці, де вже вижидали суду 32 інші християни. Після суду їх жорстоко мучено, а вкінці зарубано мечами. Сталося це 298 року.

Святий Лазар чудотворець

Св. Лазар походив з Малої Азії й жив у сьомім сторіччі. Покинувши замолоду свою рідню, він удався на прощу до Єрусалиму, де насамперед відвідав набожно св. місця, а опісля вступив до недалекого монастиря св. Сави. Тут серед молитви і посту, в глибокій покорі і послусі настоятелям провів десять літ. Після висвячення на священика він проживав якийсь час на самоті в пустині, а згодом оселився на т. зв. Галісійській горі близько Ефесу й Смирни.

Тут однієї ночі він побачив огненного стовпа та почув ангельські голоси, які співали милозвучно: "Да воскреснет Бог і разточатся врази Єго". Після того він поставив на цім місті церкву Христового Воскресіння, що на неї велику жертву склав тодішній цісар Константин IV. При церкві поставив згодом Лазар для себе стовп, що на ньому він, як "стовпник", провів багато літ. Господь наділив його силою творити чудеса й дав йому духа пророцтва. Згодом почали горнутися до нього побожні мужчини, які, за його розумним духовним проводом, старалися жити тільки для Бога й спасіння душі. Умер св. Лазар чудотворець на сімдесят другому році життя.

На початок 



1 послання ап. Павла до Тимотея 1, 8-14

Сину Тимотею, ми знаємо, що закон добрий, коли хтось уживає його за законом, знаючи, що закон дано не для праведника, лише для беззаконних, непокірних, безбожних, грішників, нечестивих та нечистих, батьковбивців та матеревбивців, душогубців, розпусників, мужоложців, людоловів, забріханців, кривоприсяжників і для всіх інших, що противляться здоровому навчанню, згідно з Євангелієм слави блаженного Бога, яку мені було повірено. Дякую - Тому, хто мені дав силу: Ісусові Христові, Господеві нашому, бо Він уважав мене вірним, поставивши на службу; мене, що спершу був хулителем, гонителем і насильником; але мене помилувано, бо я, не знаючи, діяв так у невірстві. Благодать же Господа нашого надмірно вилилась на мене з вірою й любов'ю, що в Христі Ісусі.

На початок 



Євангеліє від Луки 14, 25-35

В той час, коли йшла з Ісусом велика сила народу, Він обернувся й до них мовив: Коли хто приходить до Мене і не залишить свого батька й матір, жінку, дітей, братів, сестер, та ще і своє життя, не може бути Моїм учнем. Хто не несе хреста свого, і не йде слідом за Мною, не може бути Моїм учнем. Хто бо з вас, коли захоче будувати башту, не сяде перше і не обрахує видатків, чи має чим кінчити, щоб часом, як поставить підвалину, та не зможе скінчити, усі, що бачитимуть те, не почали сміятися з нього, кажучи: Цей чоловік узявся будувати, та не міг закінчити. Або який цар, ідучи війною на іншого царя, не сяде перше та не обміркує, чи може з десятьма тисячами стати проти того, хто йде з двадцятьма тисячами на нього? Коли ж не може, як той ще далеко, шле посольство і просить миру. Так і кожний з вас, хто не зречеться всього, що має, не може бути Моїм учнем. Сіль — річ добра, але коли сіль звітріє, чим її приправити? Ні в землю, ні на добриво вона більше не придатна: її геть викидають. Хто має вуха слухати, хай слухає.

На початок 



Сон Сойєна Шаку

Учитель Сойєн Шаку помер на шістдесят першому році життя, та все ж виконав своє призначення – залишив нащадкам вчення, що відрізнялося від спадку решти вчи­телів дзену більшою глибиною і різноманітністю думок. Ходили чутки, що влітку його втомлені учні часом доз­воляли собі пообідній перепочинок. Хоча сам Сойєн, як правило, не гайнував жодної хвилини, він ніколи й словом не обмовився про цю ваду своїх вихованців.

У дванадцять років маленький Сойєн уже вивчав філо­софські основи школи Тендаї. Одного літнього дня стояла нестерпна спека, і він, побачивши, що учитель кудись вийшов, витягнувся на долівці й наче провалився у глибо­кий сон, в якому перебував понад три години. Прокинувся він тільки тоді, коли надійшов Учитель, та було надто пізно, бо хлопець розлігся просто перед входом.

«Будь ласка, вибач, вибач мені», – прошепотів учитель, шанобливо переступаючи через розпростерте тіло Сойєна, наче той був якоюсь визначною персоною. З тих пір той ніколи не спав удень.


Ентоні де Мелло. Молитва жаби. т. 2. - Свічадо, 1999

На початок 



Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
- за Боже благословення для Віктора, Олександра, Галини, Петра, Каземіра, Світлани, Олени, Оксани, Віри;
- за Боже благословення для Михайла, Олени, Настасії, Маркіяна, Миколи, Ольги, Володимира, Марти, Марти, Ірини, Галини, Михайла, Світлани, Світлани;
- за упокій Петра, Юстини, Миколи, Василя, Кулини, Миколи, Івана, Матрони;
- за упокій Михайла, Марії, Тетяни, Анни, Петра, Станіслава, Данила, Меланки, Стефи, Михайла, Гриня, Василя, Йосифа;
- за упокій Михайла, Марії, Миколи, Людмили, Валентини, Антона, Єфросинії, Олексія, Семена, Єви;
- за упокій Василя, Емілії, Богдана, Лідії, Віктора, Михайла, Наталії, Зінаїди, Михайла, Миколи, Миколи;
- за здоров'я душі, тіла Тетяни і Вадима, мир, злагоду в їх сім’ї, любов між ними і за те, щоб Господь Бог дав їм дитину;
- за здоров'я душі, тіла Михайла, мир, злагоду, щоб Господь Бог дав Михайлові роботу;
- за упокій Нелі, Луня;
- за Боже благословення для священиків Романа, Романа, Івана, Андрія, Миколу, Тимотея, Володимира, Юрія;
- за Боже благословення для сестер Емілії, Бернадети, Ольги, Володимири;
- за упокій воїнів ОУН, УПА, запорізьких козаків знищених Катериною II та душі в чистилищі українського народу;
- за упокій душ, які померли під час голодомору;
- за Боже благословення для готельного бізнесу Михайла, Світлани;
- за Боже благословення для Зенновії, Руслана;
- за благословення для Святослава і його швидке одужання після важкої аварії;
- за Боже благословення для Назара і його швидке одужання після важкої аварії;
- за благословення для Андрія та Оксани, за мир злагоду і любов у їхній сім'ї і щоб Господь Бог подарував їм дитину;
- за благословення для Андрія, Лесі та Юлії і, щоб Господь допоміг їм подолали ту складну ситуацію, в якій вони опинилися;
- за Боже благословення Вікторії та Андрія.



У зв'язку з неполадками в роботі форми для надсилання прохань про молитву, просимо надсилати свої прохання безпосередньо на електронну адресу: press@ugcc.org.ua

Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

На початок 


© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC