Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.12.2007
• 02.12.2007
• 03.12.2007
• 04.12.2007
• 05.12.2007
• 06.12.2007
• 07.12.2007
• 08.12.2007
• 09.12.2007
 10.12.2007
• 11.12.2007
• 12.12.2007
• 13.12.2007
• 14.12.2007
• 15.12.2007
• 16.12.2007
• 17.12.2007
• 18.12.2007
• 19.12.2007
• 20.12.2007
• 21.12.2007
• 22.12.2007
• 23.12.2007
• 24.12.2007
• 25.12.2007
• 26.12.2007
• 27.12.2007
• 28.12.2007
• 29.12.2007
• 30.12.2007
• 31.12.2007
   10.12.2007

10 грудня 2007 року


Св. муч. Якова Персіянина.
Преп. Паладія.



Святий Яків Персіянин

Св. Яків жив у п'ятому столітті в Персії і був у великих ласках короля Ісдеґарда І. Щоб не втратити цю ласку, він ховався з своєю християнською релігією і в часі переслідування християн так поводився, наче б він не був християнином. Коли про це довідалася його мати й жінка, надзвичайно засмутилися нечесною поведінкою Якова. Після смерті короля вони написали йому листа з гіркими докорами.

Докір рідних так засмутив Якова, що він почав каятися в своєму грісі. Після того він перестав бувати на королівському дворі, відрікся тих почестей, що за них він пожертвував був св. віру, і явно осудив себе за свою невірність. Коли про це довідався молодий король, син покійного гонителя християн, то закликав його до себе та став питати, чи він справді християнин? Яків тепер сміло заявив, що він вірить у Христа. Побачивши, що ніяким переконуванням не намовить його до відступства, казав король покраяти його тіло на кусні і так замучити. Відтак йому відрубали голову. Кажуть, що тіло Якова було розкраяне на двадцять вісім куснів. Християни потайки позбирали ті кусні тіла, поскладали до домовини і набожно похоронили. Св. Яків Персіянин прославив Христа мученицькою смертю 421 року.

Святий Паладій

Святий Паладій вів життя пустельника поблизу міста Антіохії в Сирії. За безперевну молитву і строгі пости Бог наділив його даром чудотворення. Один розбійник убив якогось чоловіка і кинув тіло перед келією Паладія. Люди подумали, що це пустельник вчинив такий страшний злочин. Тоді Паладій щиро помолився і мертвий ожив, який і вказав на свого вбивцю, що стояв у натовпі між людьми.

На початок 



Послання ап. Павла до Євреїв 3, 5-11; 17-19

Браття, Мойсей був вірний у всім його домі як слуга на свідчення того, що мало бути ще сказаним. Христос же як Син у своїм домі. А дім цей, то ми, якщо дотримаємо до кінця непохитне довір'я і похвалу надії. Ось чому, як каже Дух Святий: Коли ви сьогодні почуєте Його голос, не будьте твердими серцями вашими, як то було на місці бунту в день спокуси в пустині, де спокушували мене батьки ваші, виставляли мене на пробу, дарма що сорок років бачили мої діла. Тому я прогнівався на цей рід і мовив: Вони завжди блудять серцем, вони моїх доріг ніколи не знали. Тому я поклявся у моїм гніві: їм не ввійти в мій відпочинок. На кого він гнівався сорок років? Хіба не на тих, що згрішили, кості яких лягли в пустині? Кому ж Він клявся, що не ввійдуть у Його відпочинок, якщо не тим, що спротивлялися? І бачимо, що не могли ввійти через невірство.

На початок 



Євангеліє від Луки 20, 27-44

В той час приступили до Ісуса деякі садукеї, що кажуть, ніби нема воскресіння, і спитали Його: Учителю, Мойсей приписав нам: Коли у кого жонатий брат умре бездітний, нехай його брат візьме за себе його жінку і дасть потомство братові своєму. Сім братів було. Перший узяв жінку й помер бездітний. Потім другий, і третій, і так семеро умерли, не зоставивши дітей по собі. Нарешті померла й жінка. Отже, та, у воскресінні, чиєю буде жінкою, бо ж семеро мали її за жінку? Ісус відповів їм: Сини цього світу женяться і виходять заміж. Ті ж, що удостояться осягнути того віку й воскресіння з мертвих, не женяться і не виходять заміж; та й умерти вже не можуть, тому що є подібні до ангелів, вони є сини Божі, бувши синами воскресіння. А що мертві воскресають, це й Мойсей при кущі дав був зрозуміти, де він назвав Господа — Богом Авраама, Богом Ісаака й Богом Якова. Отож Бог — не Бог мертвих, а живих, усі бо живуть для Нього. Деякі з книжників, озвавшися, заговорили: Учителю, Ти сказав добре. І не насмілювались ні про що більше питати. Тоді Ісус до них промовив: Як то вони кажуть, що Христос є син Давида? Таж сам Давид у книзі Псалмів мовить: Сказав Господь Господеві моєму: Сиди праворуч мене, поки не покладу ворогів твоїх підніжком ніг твоїх. Давид, отже, зве Його Господом. Як же Він може бути йому сином?

На початок 



Повірити ослові

До Насредина прийшов сусід і попросив на якийсь час осла.

— Я вже його позичив, — відказав Насредин.

У цей час ослові, що стояв собі в стайні, забаглося заревіти.

— Але ж я щойно чув його голос, — зауважив сусід.

— То кому ти швидше повіриш, ослу чи мені?


Ентоні де Мелло. Молитва жаби. т. 2. - Свічадо, 1999

На початок 



Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
- за Боже благословення для Віктора, Олександра, Галини, Петра, Каземіра, Світлани, Олени, Оксани, Віри;
- за Боже благословення для Михайла, Олени, Настасії, Маркіяна, Миколи, Ольги, Володимира, Марти, Марти, Ірини, Галини, Михайла, Світлани, Світлани;
- за упокій Петра, Юстини, Миколи, Василя, Кулини, Миколи, Івана, Матрони;
- за упокій Михайла, Марії, Тетяни, Анни, Петра, Станіслава, Данила, Меланки, Стефи, Михайла, Гриня, Василя, Йосифа;
- за упокій Михайла, Марії, Миколи, Людмили, Валентини, Антона, Єфросинії, Олексія, Семена, Єви;
- за упокій Василя, Емілії, Богдана, Лідії, Віктора, Михайла, Наталії, Зінаїди, Михайла, Миколи, Миколи;
- за здоров'я душі, тіла Тетяни і Вадима, мир, злагоду в їх сім’ї, любов між ними і за те, щоб Господь Бог дав їм дитину;
- за здоров'я душі, тіла Михайла, мир, злагоду, щоб Господь Бог дав Михайлові роботу;
- за упокій Нелі, Луня;
- за Боже благословення для священиків Романа, Романа, Івана, Андрія, Миколу, Тимотея, Володимира, Юрія;
- за Боже благословення для сестер Емілії, Бернадети, Ольги, Володимири;
- за упокій воїнів ОУН, УПА, запорізьких козаків знищених Катериною II та душі в чистилищі українського народу;
- за упокій душ, які померли під час голодомору;
- за Боже благословення для готельного бізнесу Михайла, Світлани;
- за Боже благословення для Зеновії, Руслана;
- за благословення для Святослава і його швидке одужання після важкої аварії;
- за благословення для Андрія та Оксани, за мир злагоду і любов у їхній сім'ї і щоб Господь Бог подарував їм дитину;
- за благословення для Андрія, Лесі та Юлії і, щоб Господь допоміг їм подолали ту складну ситуацію, в якій вони опинилися;
- за Боже благословення Вікторії та Андрія;
- за здоров'я та ласки Божі для Марічки;
- за навернення Ігоря;
- за здоров'я Лілії, Олекси, Антона.



У зв'язку з неполадками в роботі форми для надсилання прохань про молитву, просимо надсилати свої прохання безпосередньо на електронну адресу: press@ugcc.org.ua

Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

На початок 


© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC