Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.02.2008
• 02.02.2008
• 03.02.2008
 04.02.2008
• 05.02.2008
• 06.02.2008
• 07.02.2008
• 08.02.2008
• 09.02.2008
• 10.02.2008
• 11.02.2008
• 12.02.2008
• 13.02.2008
• 14.02.2008
• 15.02.2008
• 16.02.2008
• 17.02.2008
• 18.02.2008
• 19.02.2008
• 20.02.2008
• 21.02.2008
• 22.02.2008
• 23.02.2008
• 24.02.2008
• 25.02.2008
• 26.02.2008
• 27.02.2008
• 28.02.2008
• 29.02.2008
   04.02.2008

4 лютого 2008 року


Cв. ап. Тимотея.
Св. препмуч. Анастасія Перського.



Святий Тимотей

Святий Тимотей походив з міста Лістри, що в Малій Ази. Коли св. Павло повертався зі Собору, який відбувався 50 року в Єрусалимі, то взяв зі собою Тимотея, з яким подався у далекі місійні подорожі. Тимотей був найкращим учнем і найвірнішим духовним сином св. Павла в його апостольській пращ і разом з ним пройшов Малу Азію, Македонію і Грецію.

Усі чесноти св. Павла відбилися в Тимотеєві, наче у дзеркалі. З Рима св. Павло написав до нього два листи-послання. Тимотей був єпископом міста Ефеса, що у Малій Ази, і довгі роки управляв Ефеською Церквою. Він загинув мученицькою смертю від рук поган 97 року. Його мощі, при яких діялися численні чуда, в 356 році урочисто перенесли до Царгорода і поклали в церкві Святих Апостолів.

Святий Анастасій Перський

Преподобномученик Анастасій Перський був сином перського волхва Вава. В язичництві він носив ім'я Магундат і служив у військах персидського царя Хозроя II, який в звитяжній війні проти греків розграбував в 614 році святе місто Єрусалим і відвіз до Персії Животворящий Хрест Господній. Великі чудеса, що діялися від Хреста Господнього, вражали персів. Серце хлопця Магундата зажевріло бажанням дізнатися детально про велику святиню. Розпитуючи всіх про Святий Хрест, хлопець дізнався, що на ньому зазнав розп'яття Сам Господь для спасіння людей. Він ознайомився з істинами християнської віри в місті Халкидоні, де на деякий час зупинилися війська Хозроя. У хрещенні прийняв ім'я Анастасій, а потім став ченцем і провів сім років в чернечих подвигах і працях в одному з Єрусалимських монастирів.

Його схопили як християнина і представили на суд. Правитель всіляко намагався схилити святого Анастасія до зречення від Христа, загрожуючи йому муками і смертю і обіцяючи почесті і земні блага. Але святий залишився непохитний. Тоді його піддали катуванням: били палицями, роздрібнили гомілки, підвішували за руки, прив'язавши до ніг важкий камінь, томили голодом, виснажували важкою роботою в каменоломнях з іншими в'язнями. Тоді, за наказом царя Хозроя, святого мученика Анастасія у 628 році задушили.

На початок 



Соборне послання ап. Якова 2, 14-26

Улюблені, яка користь, коли хтось каже, що має віру, але діл не має? Чи може віра спасти його? Коли брат або сестра будуть нагі й позбавлені засобів щоденного прожитку, і хто-небудь з вас скаже до них: Ідіть собі з миром, грійтеся та годуйтесь, і не дасть їм необхідного для тіла, то що це допоможе? Так само й віра, коли немає діл, сама в собі мертва. Та хто-небудь скаже: Ти маєш віру, а я маю діла; покажи мені твою віру без діл, а я тобі покажу мою віру моїми ділами. Ти віруєш, що Бог один? - Добре робиш. І біси вірують та тремтять. Хочеш знати, безглузда людино, що віра без діл не приносить плоду? Авраам, наш батько, чи не ділами виявився праведним, коли був приніс на жертовник Ісаака, свого сина? Бачиш, що віра співдіяла з його ділами, і його віра удосконалилася ділами. Так здійснилося Писання, яке каже: Авраам повірив Богові, і це зараховано йому за праведність, і він був названий приятелем Божим. Ви бачите, що чоловік виправдується ділами, не тільки вірою. Так само й Рахав, блудниця, чи ж не ділами виправдалася, прийнявши посланців і випустивши їх іншим шляхом? Як тіло без душі мертве, так і віра без діл мертва.

На початок 



Євангеліє від Марка 10, 46-52

В той час, як Ісус виходив з Єрихону, син Тимея — Вартимей, сліпий жебрак, сидів край дороги. Довідавшись, що то Ісус з Назарету, закричав він, кажучи: Ісусе, Сину Давидів, змилуйся надо мною! Багато хто сварив на нього, щоб мовчав, та він ще більше кричав: Сину Давидів, змилуйся надо мною! Ісус зупинився і велів: Покличте його. Кличуть, отже, сліпого і говорять до нього: Бадьорся! Устань, Ісус кличе тебе. Тоді сліпий, скинувши верхню одежу, скочив і підійшов до Ісуса. Ісус, звернувшись до нього, й каже: Що хочеш, щоб я зробив тобі? Сліпий йому каже: Учителю мій, щоб я прозрів! Сказав Ісус до нього: Іди, віра твоя спасла тебе. І негайно прозрів той, і пішов дорогою за Ним.

На початок 



Божа Кровця

Край дороги, що нею Спаситель ішов із важким хрестом на гору Голготу, росла квітка з жовтими пелюстками. Коли вона побачила Ісуса, як ішов і вгинався під важким хрестом, а з чола його зтікала по лиці кров, обняв її великий жаль і співчуття. Та що могла – така мала рослинка, що росла край дороги, зробити, щоб виявити йому хоч трохи співчуття, щоб йому хоч трішечки помогти.

Вже був близько змучений Спаситель, і тут покинули його сили, хрест придавив його, й він упав. Та не впав у порох, тільки трохи на бік, саме там, де росла жовтоцвіта рослинка. І квітка прийняла поранене тіло ніжними раменами й холодила, тремтяче від болю, святе лице, що все палало гарячкою, й поранені руки Господа. Так могла вона маленьку хвилинку злагіднювати біль ран бальзамом своїх м'яких пелюстків. Коли Христос підвівся під ударами простацьких рук вояків, глянув добрячими очима на квітку. Від того пройняла її всю чудесна сила. І відтоді ця придорожна квітка — благословенне зілля, що помагає в різних недугах. На пам'ятку про дорогоцінну кров, що її вона одержала край дороги з ран Спасителя, наповнилася вона червоним соком. Коли розтерти квіття, то пальці фарбуються на червоно, як свіжі рани, й на пальцях лишається милий запах. Тому наш народ називає квітку: «Божа Кровця».

Називають цю квітку теж: «Сльози Матері Божої та зілля св. Івана», а це тому, що коли св. Іван відпроваджував Божу Матір з Голготи до себе, то Мати Божа, побачивши квітку, що змилосердилася над терпінням її Сина, залилася слізьми, й ті сльози впали на квітку. Зіллям св. Івана зве наш народ цю квітку тому, бо він після, підвів пригнену квітку та підсипав її свіжою землею.


"Християнські легенди" - Свічадо, 2000

На початок 



Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
- за благословення для Святослава і його швидке одужання після важкої аварії;
- за благословення для Андрія та Оксани, за мир злагоду і любов у їхній сім'ї і щоб Господь Бог подарував їм дитину;
- за благословення для Андрія, Лесі та Юлії і, щоб Господь допоміг їм подолали ту складну ситуацію, в якій вони опинилися;
- за здоров'я та ласки Божі для Марічки;
- за здоров'я для маленької Іринки та за душевний спокій Оксани;
- за здоров'я душі і тіла Марії;
- за Боже благословення Марії, Геннадія, Миколи та Людмили;
- за щасливі пологи для Людмили;
- за зрозуміння свого правдивого покликання і за душевний спокій Ірини.



У зв'язку з неполадками в роботі форми для надсилання прохань про молитву, просимо надсилати свої прохання безпосередньо на електронну адресу: press@ugcc.org.ua

Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

На початок 


© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC