Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.02.2008
• 02.02.2008
• 03.02.2008
• 04.02.2008
• 05.02.2008
• 06.02.2008
• 07.02.2008
• 08.02.2008
• 09.02.2008
• 10.02.2008
• 11.02.2008
• 12.02.2008
• 13.02.2008
• 14.02.2008
• 15.02.2008
• 16.02.2008
• 17.02.2008
• 18.02.2008
• 19.02.2008
• 20.02.2008
• 21.02.2008
• 22.02.2008
• 23.02.2008
• 24.02.2008
• 25.02.2008
• 26.02.2008
 27.02.2008
• 28.02.2008
• 29.02.2008
   27.02.2008

27 лютого 2008 року


Преп. Авксентія.
Переставлення преп. Кирила, учителя слов'янського.
Преп. Марона, пустинника, чудотворця.



Святий Авксентій

Преподобний Авксентій, за походженням сірієць, служив при дворі імператора Теодосія Молодшого (418 - 450). Святий Авксентій прийняв сан пресвітера, а потім і чернече постриження. Після цього, віддалившись у Витанію, він знайшов відокремлене місце на горі Оксія, недалеко від Халкидону.

В 451 році святий Авксентій був покликаний на IV Вселенський Собор в Халкидоні, де і прославився як викривач Евтихієвої і Несторієвої єресей. Великий знавець Святого Письма, святий Авксентій легко осоромлював тих, що вступали з ним у суперечку. Після закінчення Собору святий Авксентій знову повернувся в свою відокремлену келію на горі. Преподобний Авксентій помер біля 470 року, залишивши після себе учнів і організувавши багато монастирів.

Переставлення святого Кирила

Святий рівноапостольний Кирило, учитель слов'янський (до прийняття схими - Костянтин), і старший брат його Методій (пам'ять 6 квітня) за походженням слов'яни, народилися в Македонії, в місті Солуні. Святий Кирило отримав блискучу освіту, з 14-річного віку виховуючись з сином імператора. Він рано прийняв сан пресвітера. Після повернення до Константинополя був викладачем філософії. Святий Кирило з успіхом вів дебати з єретиками іконоборцями і з магометанами. Прагнучи самоти, він віддалився на гору Олімп до свого старшого брата Методія, але його самота тривала недовго. Обох братів в 857 році послали в місіонерську подорож для проповіді хозарам християнства. По дорозі вони зупинялися в Херсоні і знайшли там мощі священномученика Климента, папи Римського.

У 862 році почалася головна справа святих братів. На прохання князя Ростислава імператор послав їх до Моравії для проповіді християнства на слов'янській мові. Святі Кирило і Методій склали слов'янську азбуку і переклали на слов'янську мову Євангеліє, Апостол, Псалтир і багато Богослужбових книг. Потім святі брати були викликані до Рима на запрошення Римського папи, де папа Адріан І зустрів їх з великою честю, бо вони принесли туди мощі священномученика Климента, папи Римського. За природою хворобливий і слабкий, святий Кирило незабаром захворів і, прийнявши схиму, помер в 869 році.

Святий Марон

Святий Марон з любові до Христа покинув світ і замешкав на горі, щоб на самоті посвятити себе досконалій злуці з Бога. Там він посвятив поганську святиню, яка з того часу служила християнам для їхнього побожного прославлення правдивого Бога. Господь наділив Свого вірного слугу даром чудесного зцілення недужих.

Слава про чудесні оздоровлення скоро розійшлася по всій околиці і незабаром до побожного пустельника почали приходити за порадою і допомогою люди. Марон намагався лікувати передусім недуги душі. Закінчив він своє богоугодне життя 410 року. Папа Венедикт XIV у 1753 році написав листа про святість Марона.

На початок 



1 соборне послання ап. Івана 3, 21-4, 6

Улюблені, коли наше серце нас не звинувачує, то ми маємо довір'я до Бога, і чого тільки попросимо, одержимо від Нього, бо заповіді Його бережемо і чинимо те, що Йому до вподоби. А Його заповідь така: Вірувати в ім'я Його Сина і любити один одного, як Він нам наказав. А хто Його заповіді зберігає, той перебуває в Ньому, а Він у ньому; і ми знаємо, що він перебуває в пас, від Духа, що Його Він дав нам. Любі, не кожному духові вірте, але випробовуйте духів, чи вони від Бога, багато бо неправедних прийшло на світ. З цього пізнавайте духа Божого: кожен дух, який визнає, що Ісус Христос прийшов у тілі, той від Бога. А кожний дух, що не визнає Ісуса, той не від Бога, але антихрист, про якого ви чули, що приходить, та й тепер уже в світі. Ви, дітоньки, від Бога, і їх перемогли, бо більший Той, хто у вас, ніж той, хто в світі. Вони від світу, тому й по-світському говорять, і світ їх слухає. Ми від Бога. Хто знає Бога, слухає нас; хто ж не від Бога, не слухає нас. З цього пізнаємо духа правди і духа омани.

На початок 



Євангеліє від Марка 14, 43 - 15, 1

В той час, коли Ісус говорив Своїм учням, прибув Юда, один з дванадцятьох, і з ним юрба з мечами та киями, від первосвящеників, книжників і старших. Його зрадник дав був їм знак, кажучи: Кого поцілую, то він: візьміть його і ведіть під доброю сторожею. І, прийшовши, зараз приступив до Ісуса і каже: Учителю! І поцілував Його. Вони ж наклали на Нього руки і схопили Його. Один з них, що були там, витягнув меч, вдарив слугу первосвященика і відтяв йому вухо. Ісус, звернувся до них, сказав їм: Немов на розбійника ви вийшли з мечами та киями, щоб Мене піймати. Щодня був Я між вами, навчаючи у храмі, і ви Мене не схопили. Та це — щоб збулося Писання. Тоді всі, лишивши Його, втекли. Якийсь же юнак, загорнений в одне лиш покривало, ішов за ним. Його схопили, і він, покинувши покривало, втік від них нагий. Повели Ісуса до первосвященика; і зібрались усі первосвященики, старші та книжники. Петро ж ішов слідом за Ним здалека аж усередину до двору первосвященика і, сівши з слугами, грівся при вогні. Первосвященики і вся рада шукали свідчення на Ісуса, щоб Його вбити, та не знаходили. Багато бо свідчило неправдиво проти Нього, але свідчення їхні не були згідні. Та деякі, підвівшись, так свідчили проти Нього ложно: Ми чули, як Він говорив: Зруйную храм цей рукотворний і за три дні збудую інший, нерукотворний. Але й ці свідчення не були між собою згідні. Тоді первосвященик, вставши посередині, спитав Ісуса: Не відповідаєш нічого, що ці свідчать проти Тебе? Та Він мовчав і нічого не відповідав. Знову спитав Його первосвященик, кажучи: Чи Ти є Христос, Син Благословенного? Ісус відповів: Я є, і побачите Сина Людського, що сидітиме праворуч Всемогутнього та йтиме на хмарах небесних. Тоді первосвященик роздер на собі одежу і каже: Навіщо нам іще свідків? Ви чули богохульство! Як вам здається? І всі вони засудили, що Він винен смерти. Деякі стали плювати на Нього, закривати Йому лице і бити Його по щоках та казали Йому: Пророкуй. Слуги також били Його по щоках. Коли Петро був внизу на подвір'ї, приходить одна зі служниць первосвященика і, побачивши Петра, що грівся, подивилась на нього і каже: І ти був з Ісусом Назарянином. Та він відрікся, кажучи: Не знаю й не розумію, що ти кажеш. І він вийшов на переддвір'я. Тут заспівав півень. Служниця, побачивши його знову, почала говорити тим, що там стояли: Цей із них. Та він відрікся знову. І трохи згодом ті, що там стояли, сказали до Петра: Ти справді з них, бо ти галилеянин. Тоді він став клястися й божитися, кажучи: Не знаю цього чоловіка, про якого говорите. І зараз же вдруге заспівав півень. І згадав Петро слово, що Ісус був промовив до нього: Перше, ніж півень заспіває двічі, тричі Мене відречешся. Та й заридав гірко.

На початок 



***

Одного разу дитинча леопарда загубилося в степу. Через свою необачність воно опинилося на шляху слона, і той його просто затоптав. Хтось натрапив на мертве звірятко. Звістку про це не­щастя одразу передали батькові.

"Твоє дитинча загинуло, – сказали старому леопардові. – Ми знайшли його мертвим у долині посеред трави".

Леопард заревів від болю і люті. "Хто його вбив? Скажіть мені, щоб я міг відімстити за його смерть".

"Слон".

"Слон?"

"Так, слон".

Старий леопард глибоко задумався, а потім сказав: "Ні, це не міг бути слон. Це, без сумніву, вів­ці! Певно, що вівці! От я вже з ними поквитаюся!"

І, розпалений люттю, він побіг у бік луки, де паслася отара овець.


Бруно Ферреро "Це знає тільки вітер" - Свічадо, 2005

На початок 



Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
- за здоровя та ласки Божі для Ірини;
- за благословення для Святослава і його швидке одужання після важкої аварії;
- за благословення для Андрія та Оксани, за мир злагоду і любов у їхній сім'ї і щоб Господь Бог подарував їм дитину;
- за благословення для Андрія, Лесі та Юлії і, щоб Господь допоміг їм подолали ту складну ситуацію, в якій вони опинилися;
- за здоровя та ласки Божі для Марічки.



У зв'язку з неполадками в роботі форми для надсилання прохань про молитву, просимо надсилати свої прохання безпосередньо на електронну адресу: [email protected]

Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

На початок 


© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC