Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.04.2008
• 02.04.2008
• 03.04.2008
• 04.04.2008
• 05.04.2008
 06.04.2008
• 07.04.2008
• 08.04.2008
• 09.04.2008
• 10.04.2008
• 11.04.2008
• 12.04.2008
• 13.04.2008
• 14.04.2008
• 15.04.2008
• 16.04.2008
• 17.04.2008
• 18.04.2008
• 19.04.2008
• 20.04.2008
• 21.04.2008
• 22.04.2008
• 23.04.2008
• 24.04.2008
• 25.04.2008
• 26.04.2008
• 27.04.2008
• 28.04.2008
• 29.04.2008
• 30.04.2008
   06.04.2008

6 квітня 2008 року

Неділя 4-а Великого посту.

Преп. Захарії.
Св. Артемона, єп. Селевкії Пісідійської.




Святий Захарія

Святий Захарія проживав у царгородському монастирі над морською Харійською пристанню. Називали цей чернечий дім відкритим, мабуть, за гостинність до незнайомих людей, для яких його двері були завжди відчинені.

Святитель Артемон

Святитель Артемон, єпископ Селевкійський, народився і жив в Селевкії Пісідійській (Мала Азія). Він був благочестивий і добродійний, тому святий апостол Павло, прийшовши в Селевкію, поставив святого Артемона, як найгіднішого, першим єпископом цього міста. Святитель Артемон мудро провадив доручену йому паству і здобув собі славу заступника бідних і гнаних. Помер святитель Артемон в глибокій старості.

На початок 



Послання ап. Павла до Євреїв 6, 13-20

Браття, Бог, коли давав Авраамові обітницю, не маючи поклястися ніким вищим, поклявся Самим Собою, кажучи: Поблагословлю тебе щедро і розмножу тебе вельми. І він, завдяки довгій терпеливості, осягнув обітницю. Люди клянуться більшим від себе, і всякі їхні суперечки кінчаються клятвою на ствердження. Тому й Бог, бажаючи дати спадкоємцям обітниці як найсильніший доказ, що рішення Його волі незмінне, вжив клятви, щоб двома незмінними речами, в яких неможливо, щоб Бог казав неправду, ми мали сильну потіху, ми, що прибігли прийняти призначену нам надію. В Ньому маємо неначе якір душі, безпечний та міцний, що входить аж до середини за завісу, куди ввійшов за нас як предтеча Ісус, ставши Архиєреєм повіки, по чину Мелхиседека.

На початок 



Євангеліє від Марка 9, 17-31

В той час один чоловік прийшов до Ісуса і, кланяючись Йому, сказав: Учителю, я привів до Тебе мого сина, що має німого духа. І де коли-небудь схопить його, кидає його, і піну точить, і скрегоче зубами своїми, і ціпеніє. Я сказав ученикам Твоїм, щоб вигнали його, і не змогли. Він же, відповідаючи, сказав йому: О, роде невірний, доки буду з вами, доки терпітиму вас? Приведіть його до Мене. І привели. А як побачив Ісуса, нараз дух стряс ним; і він, упавши на землю, валявся і точив піну. І запитав отця його: Скільки це літ, відколи це йому сталося? А той сказав: 3 дитинства. І багато разів кинув його в огонь і в води, щоб його погубити. Але, коли що можеш, поможи нам, змилосердившись над нами. А Ісус сказав йому: Якщо можеш? Усе можливе віруючому. І зараз скликнувши, батько хлоп'яти зі сльозами сказав: Вірую, Господи, поможи моєму невірству! Побачивши ж Ісус, що збігається народ, заборонив духові нечистому, кажучи йому: Духу німий і глухий, кажу тобі: Вийди з нього і не входь більше в нього! І, закричавши та сильно ним стрясши, вийшов з нього. І став наче мертвий, так що багато говорило, що він помер. А Ісус, взявши його за руку, підняв, і він встав. І коли ввійшов в дім, то ученики спитали Ісуса на самоті: Чому ми не змогли вигнати його? І сказав їм: Цей рід нічим не може вийти, як тільки молитвою і постом. І вийшовши звідти, ішли через Галилею; і Він не хотів, щоб хто знав. Бо навчав Своїх учнів і говорив їм, що Син Людський виданий буде в руки людям, і вб'ють Його, і, вбитий, Він на третій день воскресне.

На початок 



Спокуса

Один багатий підприємець хотів найняти водія. З цією метою він зустрівся з трьома кандидатами. Показавши на глибоку прірву неподалік свого дому, підприємець сказав:

— Припустім, що везете мене над прірвою. Як далеко від краю скеруєте авто, щоби я почувався в безпеці?

Перший з кандидатів без вагань відповів:

— Я спокійно їхав би на машині не більше як на п'ятнадцять сантиметрів від краю прірви.

Другий сказав:

— Я, напевно, їхав би від краю прірви не більше, як на одну стопу, так що ви, пане, не мали би причини для страху. Нарешті слово взяв третій кандидат на посаду водія:

— Я намагався б якнайдалі триматися від тієї прірви. Підприємець прийняв на роботу третього.


Поль Дж. Вортон "Історії та притчі" - Свічадо, 1998

На початок 



Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
- за ласки Божі для Ірини та Галини;
- за Боже благословення для Віри, Любомира та Святослава.



У зв'язку з неполадками в роботі форми для надсилання прохань про молитву, просимо надсилати свої прохання безпосередньо на електронну адресу: [email protected]

Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

На початок 


© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC