Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.04.2008
• 02.04.2008
• 03.04.2008
• 04.04.2008
• 05.04.2008
• 06.04.2008
• 07.04.2008
• 08.04.2008
• 09.04.2008
• 10.04.2008
• 11.04.2008
• 12.04.2008
• 13.04.2008
• 14.04.2008
• 15.04.2008
• 16.04.2008
• 17.04.2008
• 18.04.2008
• 19.04.2008
• 20.04.2008
• 21.04.2008
 22.04.2008
• 23.04.2008
• 24.04.2008
• 25.04.2008
• 26.04.2008
• 27.04.2008
• 28.04.2008
• 29.04.2008
• 30.04.2008
   22.04.2008

22 квітня 2008 року


Страсний тиждень. Великий вівторок.
Св. муч. Євпсихія.
(Літургія Напередосвячених Дарів)


    У понеділок, вівторок і середу Страсного тижня Божественні Літургії Святого Івана Золотоустого не правляться, а служиться Літургія Напередосвячених Дарів. У четвер і суботу - Літургія Святого Василія Великого з вечірнею. П'ятниця - алітургічний день.



    Святий Євпсихій

    Святий Євпсихій походив зі знатної родини і жив IV ст. у Кесарії Каппадокійській, що в Малій Азії. Був одружений. Одного дня юнак разом із гуртом християн зруйнував поганську святиню. Імператор Юліан Відступник, який намагався відновити поганство, наказав ув'язнити за це Євпсихія і жорстоко мучити, а вкінці зарубати мечем. Християни збудували над гробом мученика гарну церкву. Св. Василій Великий називав св. Євпсихія „блаженним мучеником”.

    На початок 



    Євангеліє від Матея 24, 36-26, 2

    Сказав Господь: Про день і годину, коли Син Людський прийде, ніхто не знає, ані ангели небесні, ані Син, лише один Отець. Як було за днів Ноя, так буде й за днів Сина Людського. Бо як за днів перед потопом їли й пили, женилися та віддавалися аж до дня, коли Ной увійшов у ковчег, і ніхто не знав нічого, аж поки не прийшов потоп і змив усіх, так буде і прихід Сина Людського. Тоді з двох, що будуть у полі, одного візьмуть, другий лишиться. Дві молотимуть на жорнах: одну візьмуть, друга лишиться. Чувайте, отже, бо не знаєте, якого дня Господь ваш прийде. Знайте те, що коли б господар знав, у яку сторожу прийде злодій, пильнував би і не дав би підкопати свого дому. Тому й ви будьте готові, бо Син Людський прийде тієї години, про яку ви й не думаєте. Хто вірний та мудрий слуга, якого пан настановив над челяддю своєю давати їм поживу у свій час? Щасливий той слуга, як його пан, вернувшись, знайде його при роботі. Істинно кажу вам, що настановить його над усім своїм маєтком. Коли ж той злий слуга скаже в своєму серці: Мій пан забариться, і почне бити своїх друзів-слуг, їсти та пити з п'яницями, то прийде пан слуги того в день, якого не сподівається, і в годину, якої не знає, і розітне його надвоє, і присудить долю його з лицемірами. Там буде плач і скрегіт зубів. Царство Небесне подібне до десятьох дів, що взяли свої лямпи і вийшли назустріч молодому. П'ять з них були нерозумні, а п'ять мудрі. Нерозумні взяли з собою світичі, та не взяли оливи з собою. Мудрі ж узяли в посудинках оливу. А що молодий забарився, всі задрімали й поснули. Та опівночі залунав крик: Ось молодий! Виходьте йому назустріч. Схопились тоді ті діви і приготували свої світичі. І нерозумні кажуть до мудрих: Дайте нам вашої оливи, бо наші світичі гаснуть. Мудрі ж у відповідь їм кажуть: Щоб часом і нам не забракло, — підіть краще до продавців і купіть собі. І як вони пішли купувати, прибув молодий, і ті, що були готові, ввійшли з ним у весільну світлицю, і замкнулися двері. Нарешті приходять також інші діви й кажуть: Господи, Господи, відчини нам! Він у відповідь сказав їм: Істинно кажу вам: Я вас не знаю. Чувайте, отже, не знаєте бо ні дня, ні години, коли Син Людський прийде. Царство Небесне подібне до чоловіка, що, відходячи, призвав своїх слуг і передав їм своє майно. І кому ото дав п'ять талантів, кому то два, а кому то один, кожному по його силі; і зараз відійшов. Той, що прийняв п'ять, негайно пішов і орудував ними, і придбав других п'ять талантів. Так само і той, що взяв два, також придбав других два. А той, що взяв один, пішов, викопав у землі яму і сховав гроші пана свого. По довгім часі приходить пан слуг тих і зводить з ними рахунки. Приступив той, що взяв був п'ять талантів, і приніс других п'ять талантів, кажучи: Господи, п'ять талантів ти дав мені, ось других п'ять талантів придбав я ними. І сказав йому пан його: Гаразд, слуго добрий і вірний, в малому ти був вірний, над великими тебе поставлю. Увійди в радість пана твого. Приступив і той, що взяв був два таланти, і каже: Господи, два таланти ти дав мені, ось других два таланти придбав я ними. І сказав йому пан його: Гаразд, слуго добрий і вірний, в малому ти був вірний, над великими тебе поставлю. Увійди в радість пана твого. Приступив і той, що взяв був один талант, і каже: Господи, знав я тебе, що ти жорстокий чоловік; жнеш, де не сіяв, і збираєш, де не розсипав. Тому, зі страху, я пішов і закопав талант у землю. Ось він, маєш твоє. Озвався пан його і каже до нього: Лукавий слуго і лінивий! Ти знав, що я жну, де не сіяв, і збираю, де не розсипав. Тож треба було тобі дати мої гроші торговцям, і я, вернувшись, взяв би своє з відсотками. Візьміть, отже, талант від нього і дайте тому, хто має десять. Бо кожному, хто має, додасться, і він матиме над міру; а в того, хто не має, візьмуть і те, що має. А лукавого слугу вкиньте в тьму кромішню. Там буде плач і скрегіт зубів. Сказавши це, Ісус додав: Хто має вуха слухати, хай слухає. Коли Син Людський прийде у славі, і всі святі ангели з Ним, тоді сяде на престолі слави Своєї. І зберуться перед Ним усі народи, і відлучить їх одних від одних, як пастир відлучує овець від козлів. І поставить овець праворуч себе, а козлів ліворуч. Тоді цар скаже тим, що праворуч: Прийдіть, благословенні Отця Мого, наслідуйте царство, приготоване вам від заснування світу. Бо Я голодував, і ви дали Мені їсти, мав спрагу, і ви напоїли Мене, нагий, і одягнули Мене, недужий, і ви відвідали Мене, в темниці був, і ви прийшли до Мене. Тоді відповідять Йому праведні, кажучи: Господи, коли ми бачили Тебе голодним, і нагодували? Або спрагненим, і напоїли? Коли ж виділи Тебе подорожнім, і прийняли, або нагим, і одягли? Коли ж ми виділи Тебе недужим, чи в темниці, та й прийшли до Тебе? І цар, відповідаючи, скаже їм: Істинно, кажу вам: Тому що ви вчинили те одному з цих братів Моїх найменших, Мені ви вчинили. Тоді скаже й тим, що ліворуч його: Ідіть від Мене, прокляті, в огонь вічний, приготований дияволові й ангелам його. Бо Я голодував, і ви не дали Мені їсти, мав спрагу, і ви не напоїли Мене, подорожнім був, і не прийняли Мене, нагий, і не одягнули Мене, недужий і в темниці, і не відвідали Мене. Тоді відповідять Йому і ті, кажучи: Господи, коли ми бачили Тебе голодним або спрагненим, або подорожнім, або нагим, або недужим, або в темниці, і не послужили Тобі? Тоді відповість їм, кажучи: Істинно кажу вам: Тому що ви не вчинили те одному з цих найменших, Мені не вчинили. І підуть ті на вічну муку, а праведні в життя вічне. Коли Ісус скінчив ці слова, сказав до Своїх учнів: Ви знаєте, що через два дні буде Пасха і Син Людський буде виданий на розп'яття.

    На початок 



    Коли закінчується ніч?

    Один старий рабин якось спитав своїх учнів, як можна точно розпізнати мить, коли закінчується ніч і розпочинається день.

    — Можливо, це коли вже чітко можна відрізнити собаку від вівці?

    — Ні, — відповів рабин.

    — Або коли можна відрізнити фінікове дерево від фігового?

    — Ні, — знову відказав рабин.

    — То коли ж? — поспитали учні.

    — А тоді, коли, вдивляючись в обличчя будь-якої особи, впізнаватимеш у ній брата чи сестру. До того ж моменту у твоєму серці панує ніч, — пояснив рабин.

    "Ми навчилися літати, немов птахи, плавати, мов риби, але не навчилися жити як брати".

    Мартин Лютер Кінґ


    Бруно Фереро. Спів польового цвіркуна - Свічадо, 2002

    На початок 



    Прохання про молитву

    З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

    Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

    Просимо помолитися

    - за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
    - за здоров'я та ласки Божі для Софії і новонародженої дочки;
    - за Боже благословення для Віктора, Олександра, Галини, Петра, Каземіра, Світлани, Олени, Оксани, Віри;
    - за Боже благословення для Михайла, Олени, Настасії, Маркіяна, Миколи, Ольги, Володимира, Евеліни, Ілони, Геннадія, Ярослава, Марти, Марти, Ірини, Галини, Михайла, Світлани, Світлани;
    - за упокій Петра, Юстини, Миколи, Василя, Кулини, Миколи, Івана, Матрони;
    - за упокій Михайла, Марії, Тетяни, Анни, Петра, Станіслава, Данила, Меланки, Стефи, Михайла, Гриня, Василя, Йосифа;
    - за упокій Михайла, Марії, Миколи, Людмили, Валентини, Антона, Єфросинії, Олексія, Семена, Єви;
    - за упокій Василя, Емілії, Богдана, Лідії, Віктора, Михайла, Наталії, Зінаїди, Михайла, Миколи, Миколи;
    - за здоров'я душі, тіла Тетяни і Вадима, мир, злагоду в їх сім’ї, любов між ними і за те, щоб Господь Бог дав їм дитину;
    - за здоров'я душі, тіла Михайла, мир, злагоду , щоб Господь Бог дав Михайлові роботу;
    - за упокій Нелі, Луня;
    - за Боже благословення для священників Романа, Романа, Івана, Андрія, Миколу, Тимотея, Володимира, Юрія;
    - за Боже благословення для сестер Емілії, Бернадети, Ольги, Володимири;
    - за упокій воїнів ОУН, УПА, запорізьких козаків знищених Катериною II та душі в чистилищі українського народу;
    - за упокій душ, які померли під час голодомору;
    - за Боже благословення для готельного бізнесу Михайла, Світлани.



    У зв'язку з неполадками в роботі форми для надсилання прохань про молитву, просимо надсилати свої прохання безпосередньо на електронну адресу: press@ugcc.org.ua

    Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

    Ваше ім'я та прізвище:
             
    Ваша ел. адреса (e-mail):
             
    Текст прохання:
             
                             

    На початок 


    © 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC