Зміст

Новини

Прес релізи

Церква в Україні

Історія УГКЦ

УГКЦ сьогодні

Офіційні документи

Патріархат

Бібліотека

Запитуємо священика

Контакти

Головна сторінка

Rambler's Top100

   В розділі...
     <<< Назад
  
• 01.04.2008
• 02.04.2008
• 03.04.2008
• 04.04.2008
• 05.04.2008
• 06.04.2008
• 07.04.2008
• 08.04.2008
• 09.04.2008
• 10.04.2008
• 11.04.2008
• 12.04.2008
• 13.04.2008
• 14.04.2008
• 15.04.2008
• 16.04.2008
• 17.04.2008
• 18.04.2008
• 19.04.2008
• 20.04.2008
• 21.04.2008
• 22.04.2008
• 23.04.2008
• 24.04.2008
• 25.04.2008
• 26.04.2008
 27.04.2008
• 28.04.2008
• 29.04.2008
• 30.04.2008
   27.04.2008

27 квітня 2008 року

Світле Христове Воскресіння. Пасха.

Св. Мартина Ісповідника, папи Римського.




Воскресіння Христове (Великдень)

"Христос воскрес із мертвих, смертю смерть подолав, і тим, що в гробах, життя дарував".

"Празників празник і торжество торжеств". З усіх великих празників церковного року найбільш урочистий і радісний - це світлий празник Христового Воскресіння. Найбільшим доказом божества Ісуса Христа є Його воскресіння. Надзвичайно промовистим богослужінням цього празника є Воскресна Утреня, на якій читається частина пасхальної проповіді св. Івана Золотоустого: "Де твоє, смерте, жало? Де твоя, де, перемога? Воскрес Христос, і ти провалився. Воскрес Христос, і впали демони. Воскрес Христос, і радіють ангели. Воскрес Христос, і життя панує. Воскрес Христос, і немає ні одного місця в гробі, бо Христос воскрес із мертвих і став первістком померлих".

На Божественній Літургії в празник Пасхи читається початок Євангелія від Івана на багатьох мовах: "Споконвіку було Слово, і з Богом було Слово, і Слово було - Бог".

Великдень - це празник, який нагадує нове сотворіння. Син Божий прийшов на цей світ, щоб наново сотворити людину, привернути їй первісну гідність дитини Божої. У цей день Господь творить нове небо і землю і привертає людям первісну безсмертність. Це нове небо має місце в душі кожного християнина, який щиро покаявшись, посповідавшись, прийняв пасхальне св. Причастя, тобто воскресіння Христове до своєї душі.

Сьогодні знову лунають дзвони, які виявляють радість з небес і вдячність Богові, яка підноситься зі землі.

У світлий і радісний день Христового Воскресіння свята Церква взиває небо й землю до святої Божої радості: "Небеса достойно нехай веселяться, земля ж нехай радіє, нехай святкує увесь видимий світ і невидимий, Христос бо воскрес - радість вічна"!

Святий Мартин

Святитель Мартин Ісповідник, папа римський, народився в Тосканській області в Італії. Він дістав добру освіту і вступив до кліру римської Церкви. Після смерті Папи Теодора I (642 - 649) пресвітера Мартина було вибрано на престол.

У той час мир у Церкві був порушений єресю монотелітів, що набула широкого розповсюдження. Нескінченні суперечки монотелітів з православними відбувалися у всіх верствах населення. Імператор Констанс (641 - 668) і Константинопільський Патріарх Павло II (641 - 654) також були прихильниками єресі монотелітів. Імператор Констанс видав єретичний "Зразок віри" (Тіпос), обов'язковий для всього населення. В ньому заборонялися всякі подальші суперечки.

Цей єретичний "Зразок віри" в Римі одержали в 649 році. Святий Папа Мартин, твердий поборник православної віри, скликав в Римі Помісний Собор, який засудив монотелітську єресь. Розгніваний імператор наказав привести святителя Мартина на суд. Відтак його заслали у віддалений Херсонес. Там святитель і помер, виснажений хворобою, голодом і приниженнями (+ 16 вересня 655). Він був похоронений у Влахернській церкві Пресвятої Богородиці.

На початок 



Діяння святих апостолів 1, 1-8

Перше ото слово я написав, о Теофіле, про все, що Ісус почав і творити й учити, аж до дня, коли вознісся, давши Святим Духом накази апостолам, яких вибрав. Перед ними ж і показав Себе живим після Своїх страстей, в багатьох істинних знаменнях, з'являючися їм сорок днів і говорячи про царство Боже. Ївши також з ними, звелів їм не відлучатися від Єрусалиму, але ждати обітниці Отця, що її ви чули від мене. Бо Іван ото христив водою, а ви маєте христитися Духом Святим по небагатьох цих днях. Вони ж отже, зійшовшися, питали його, кажучи: Господи, чи в цей час знову установиш царство Ізраїлеве? Він відповів їм: Не вам знати час і пору, що Отець призначив у своїй владі. Та ви приймете силу Духа Святого, що на вас зійде, і будете мені свідками в Єрусалимі, у всій Юдеї та Самарії і аж до краю землі.

На початок 



Євангеліє від Івана 1, 1-17

В началі було Слово, і Слово було в Бога, і Слово Було Бог. Воно було споконвіку в Бога. Все через Нього сталося, і без Нього ніщо не сталося, що повстало. У Ньому було життя, і життя було світло людям. І Світло в тьмі світить, і тьма Його не обняла. Був чоловік, посланий від Бога, ім'я йому Іван. Він прийшов на свічення, щоб свідчити про Світло, щоб усі повірили через Нього. Не був він Світло, але щоб свідчити про Світло. Був Світло істинне Той, Хто просвічує колену людину, що приходить на світ. У світі був, і світ через Нього стався, і світ Його не пізнав. До свого прийшов, і свої Його не прийняли. А котрі прийняли Його, дав їм власть дітьми Божими стати, віруючим в ім'я Його. Що не з крови, ні з похоті тіла, ні з похоті мужа, а від Бога родилися. І Слово тілом стало, і вселилося в нас, і ми виділи славу Його, славу як Єдинородного від Отця, повне благодаті й істини. Іван свідчить про Нього і кликав, кажучи: Це був Той, про кого я говорив, Той, що по мені гряде, передо мною був, бо перше мене був. І з повноти Його всі ми прийняли, і благодать за благодать. Бо закон Мойсеєм був даний, благодать же й істина через Ісуса Христа сталася.

На початок 



Навернення

Дуже бідний чоловік жив самотньо у своїй убогій хатині. Одного разу до нього прийшов багач, щоб купити його хатину. Бідняк погодився її продати, але перед тим вирішив дещо її відремонтувати і привести до більш пристойного вигляду. Він залатав діри в даху, поправив паркан і був дуже гордий з того, що багач для купівлі вибрав саме його дім. Коли було складено акт купівлі-продажу і багач виплатив біднякові гроші, то бідний страшенно здивувався, що багач почав розбирати щойно куплену халупку.

— Що ти робиш! Не руйнуй хатинки, яку я так гарно відремонтував!

Та багач холодно відповів йому:

— Я зовсім не потребую твоєї халупи. Мені потрібна була тільки ділянка, на якій вона стояла.


Бруно Фереро. Спів польового цвіркуна - Свічадо, 2002

На початок 



Прохання про молитву

З 9 грудня 2003 року на цьому місці у "Покутті" Ви можете подати своє прохання про молитву. А ми передамо його сестрам-монахиням Української Греко-Католицької Церкви, які будуть молитися у Вашому намірі. Якщо Ви не заперечуватимете, прохання буде активізоване тут (тільки текст прохання, без вказівки імені та прізвища того, хто просить про молитву).

Запрошуємо відвідувачів нашої сторінки до спільної молитви, адже Господь наш Ісус Христос сказав: "Де двоє або троє зібрані в моє ім'я, там я серед них" (Мт. 18, 20), - а також: "Просіть, і дасться вам; шукайте, і знайдете; стукайте, і відчинять вам" (Мт. 7, 7). Як відомо, молитви є різні (одна триває декілька хвилин і інша - лічені секунди), тому просимо про таку молитву, яку матимете змогу промовити.

Просимо помолитися

- за прославу Слуги Божого Митрополита Андрея (Шептицького) та Ісповідника віри Патріарха Йосифа (Сліпого);
- за просвічення світлом Христового Воскресіння кожної людської душі.



У зв'язку з неполадками в роботі форми для надсилання прохань про молитву, просимо надсилати свої прохання безпосередньо на електронну адресу: press@ugcc.org.ua

Якщо Ви бажаєте залишити своє прохання, то просимо заповнити нижчеподану форму (формулювання прохання має бути чітким і лаконічним).

Ваше ім'я та прізвище:
         
Ваша ел. адреса (e-mail):
         
Текст прохання:
         
                         

На початок 


© 1995-2008 Українська Греко-Католицька Церква  Web від TRC